Sunday, 1 July 2012

: : ruang terluang~

: : cuti sabtu ahad yang tak terasa pun cuti .

mmg tak sedaq lgsung cuti 2 hari ni . sedaq2 ja , sok ada kuliah . damn~

kerja pun banyak dah .

kali ni , aku tak mau tangguh2 . mana2 kerja yg ada , kita wat awai , siapkan awai .

kan senang . hee . ( insaf laa konon . #puii )


memang tak terasa cuti sabtu ahad ni . sbb nya , sabtu tu ada aktiviti .

pagi2 lagi dah ada program . aku pun tataw apa nama program nya .

sebab aku tak p pun . padahal aku antara ahli yg kena bertugas .

tak berminat~


malam tu , ada plak pertandingan juara kugiran .

aku pun join laa tengok . tengok ja . tak nk aku join menyanyi2 ni . takot menang sat g .

HAHA . nak tengok ja . kot2 best ka .



nk masuk pun ada tiket tw .


kesudahannya , x dak sorang pun sora yg sedap . yg maen instrument ja best2 .

rugi laa klau dpt band yang kemas , tapi sora vokalist tak sedap .


habis ja tengok ni , truih kluaq . overnight~

tak p mana pun . setakat lepak gerbang , then p makan KFC .

lepaih tu balik laa . tak larat nk stay kt luaq lama2 . SEJUK~



KFC yang baru ni TAK SEDAP !


makan KFC yg baru ni buat perut aku sakit ja . 

syok lagi makan KFC yg lama tu . spicy lama lagi sedap .


er , kita masuk balik topik . hehe .

ahad plak , aku pun tataw nk wat apa . duk mngadap lappy ja .

pkui 0300pm td , tiba2 rasa terdetik kat hati nak p basuh motoq .

dah gerak hati suh basuh , aku pun basuh laa . 



dah lama pun tak basuh . srkg , baru laa nmpk gaya moto .


malam sat g mesti kelam kabut nk siap kan kerja yg lectrer kasi .

biasa laa tu sbg seorang pelajar . KAN ?

HAHA .


P/S : ingat . lapang sebelum sempit :)

4 comments:

miss chillax said...

btw, yang baru tu mmg xsedap pun. kite makan ngn family hari tu. T_T

Nur Aischa said...

type guna bahasa utara, la ni aisyah pun baca secara utara jugak. haha~ oh takpa, busy utk perkara yg baik. kfc yg pedas baru tu kan?? taksedap ke?

dhiashahida said...

hari senin plak monday blues dtg..kan3..:)

: : DRAMA KING : : said...

chillax : ha'a kan . mnyesai gila amek :(

aischa : jgn cuba na . mmg x sedap kfc baru tu . serius . hehe .

dhiashahida : HAHA . itu sudah tentu laa :D