Monday, 23 July 2012

: : berbuka dirumah mentor~

: : puas hati la dengan juadah berbuka hari ini .

ari ni mentor ada wat jamuan buka puasa dkt surau sebelah umah dy .

kami sbgai anak kesayangan dy memang kena p tolong laa .

penat aku bawak moto dari umah ke ostel pun tak hilang lagi , terus p tolong skali .


selalu jugak dy wat jamuan macam ni .

dan memang kami sekelas selalu jugak la tolong kalau dy ada wat apa2 jamuan .

antara sebab aku suka p umah dy , dapat peluk kucing dy . HEHE .



gebu sangat kucing dy .


duk tgh makan berbuka , tetiba datang sorang pakcik .

"lepas makan , ada sedikit buah cuci mulut dalam kereta"

aku pun tgk laa .

fuuhhhh . bukan sedikit dah ni . dah lebih2 plak .



perfume durian laa kereta dy . HAHA .


gila laa lepas berbuka pekena durian plak . memang rasa nk meletup perut ni . 

selamat la larat lagi berterawih . hehe .

punya la ramai orang terawih kat sini . dah macam semayang jumaat plak .

biasa la kan , awal ramadhan . hope smpai habis pun ramai mcm ni la :D



penuh masjid tuu . smpai kt luaq penuh nya .


tapi budak2 punya la bising . haihh . mak bapak pun x kan la tak faham2 .

malaih nk mngata laa  . ngah bulan posa ni .

sat g habis pahala posa aku . heee .


P/S : durian membawa padah di malam hari . uhhh~

16 comments:

Pecinta pink^^ said...

tu dia durian bnyak nyer.......

~cik tiEra~ said...

perghhh!!!!!!!byknye durian!!!

Meow Aizawa said...

uishhh.. comelnye meow die..
mesti gebu... ish2...
hahaha

semutmerah said...

Tucennn .
Omeyyy omeyyyy.
Durian?
Ada bawak balik x?
Nak???

SoLy SoLicious said...

mak aihh..besaq nye kucing 2.. gigit org x? tehee

aisya said...

kucing tu malu lah, taknak tunjuk muka.. hehe

putryteya said...

waaa ,berganda pahala dapat . durian pun dapat . belambak giler plak tuu . :) sedaapp

elyna mirsada said...

mmg semerbak la bau durian 2 =)

nadzirah sofia said...

sedapnye durian :D

: : DRAMA KING : : said...

pencinta pink : mmg byk sgt2 sbnq nya :D

~cik tiEra~ : nak jugak ? hee .

Meow Aizawa : fuhh , gebu sgt22 :D

semutmerah : jom la p umah ustzh sy . peluk2 kuceng dy :D

SoLy SoLicious : eh , x laa . kucing dy baek2 . hehe .

: : DRAMA KING : : said...

aisya : kucing tu usha awek laen kot :D

putryteya : hee , moga begitu laa :)

elyna mirsada : x pa . perfume free . HAHA .

nadzirah sofia : musim durian kt sini ;)

Nina Ayra said...

manyaknye durian...

lilypelangi said...

duriannye.. perghhh..perghhh.. parah wehh.. mai antaq skit kat aku.. hehehe


comel kucingnya!! :D

maizatul azrina Yaakob said...

wah chubby tol kucing tu.,,plus durian..mmg rezeki ramadhan lar

tirahzairi said...

hbs x durian tue? hihi

Ameerul Ashraf said...

uish! geramnye tengok kucing tuh.. :)