Tuesday, 24 July 2012

: : iftar ~

: : bukan maen penat lagi bila kena bertugas nk sedia kan juadah berbuka ni .

maklum laa , hari 1st iftar di surau IPG mesti la ramai kan .

kena plak , budak2 unit aku ni elaun x masuk lagi . pakat x dak dwet .

memang ke surau laa depa ni . HAHA .


habis kelas pkul 1 teruih wat kerja . tediaaa . bukan maen awai lagi bersiap nya .

menu yang ustazah aku nak wat : NASI AYAM .

fuhh , memang mencabar jiwa dan raga bila dapat taw dy tmpah 30 ekoq ayam .

punya la lenguh satu badan nk bersih kan ayam2 tuu .



operasi membersihkan ayam . x ramai mna pun~



dapur PIAH *pusat islam al-hidayah~



fuhhh . serunuk pulak maen tembak2 .



operasi memasak :D



jahat . snap waktu ngah wat kerja . x ready lg nk posing~



wahhh . sedap kan ? 


puas hati jugak laa dengan juadah tuu .

cuma nak mintak maaf kt sesapa yg dapat nasi mentah . 

tataw cmna leh nasi mentah plak . lalai sungguh orang yang ditugaskan tu .

bleh plak tinggai nasi ngah masak macam tu ja . haihh .

kesian sungguh kat sapa yang terkena nasi mentah tuu .


P/S : berbuka dengan kfc laa esok . :D

15 comments:

Kyra said...

mesti best kan berbuka ramai2 :)

semutmerah said...

Wewwittt , Raja Drama basuh ayam .
Ekekeke . Best ape. Hehe.

zacky786 said...

waaaa... nasi yam !

GBM said...

Wah.. mcm best je.. GBM xpenah rasa men masak2 macam ni.. Buka puasa ramai2.. tengok2 makanan dah siap terhidang dah.. huhu

shida'R said...

meriahhnyer...jga2 jgn men tembak2 kaang xsempat raya heheee :D

maizatul azrina Yaakob said...

bestnya iftar..rindu time matrik dulu,.sekarang puasa kt rumah susah lar nk iftar dengar rakan2 hurm..anyway slamat makan haha =)

tirahzairi said...

nk join bebuke rmai2...

Liyana Rahim said...

sedapnya tgk sup ayam dlm periuk tuh...dah la peminat sup tegar :)

maizatul azrina Yaakob said...

jap2..saya nampak ajwad kn..betul kn tu ajwad?

JaNnaH said...

gotong roong membawa barakah =)

: : DRAMA KING : : said...

:D :D :D

:)

;)

Pecinta pink^^ said...

syok nye..

trah zain said...

best ow iftar ramai2, dah lama tak beriftar dgn org, asyik sorang2 je...huhu

Nadia Elena said...

huiyoooo..meriah!! :D

Yana Libra said...

mentang2 baru dapat elaun, terus buka dengan kfc eh?? huhu~