Tuesday, 3 July 2012

: : rambut ? apakah ?

haihh . baru 2 minggu masuk sem baru .

makna nya , baru 2 minggu jugak laa aku baru potong rambut .

sat tadi , ada lecturer kata " faiz , rambut kamu panjang laa "


erk ? aku pun tak terkata  -.-"

apakah ? aku rasa mcm pendek ja lagi . iya la kan , baru 2 minggu potong .

hmm , maybe perasaan aku ja kot .

tapi masa cuti lagi laa panjang .

tapi tapi tapi , waktu tu x dak sapa nak teguq . HAHA .



gmbaq minggu lepaih . pendek lg kan rmbut aku .




masa cuti baru2 ni . bercekak lagi tuu .

so ? 


nmpak gaya nya , aku kena cukuq rambut jugak ni . biaq licin trus .

baru laa tak dak sapa nak teguq psai rambut kan . HAHA .

tapi klau laa licin smpai berkilat2 , lagi la ramai nk teguq aku . aku rasa laa .

sebab mesti depa tak percaya yang rambut aku ni licin kena cukuq .

tak pasai2 aku jadi femes . hotsetaff gituu aku .

HAHA .


P/S : rambut bukan ukuran seseorang . right ? 

8 comments:

Ain Najwa said...

serious pnjg, if untuk student la..hehe.. :)

Sue Echan said...

pakai scarf pon smart juga :)

: : DRAMA KING : : said...

najwa : hehe . trlupa yg masih student :D

sue echan : HAHA . x mau laa .

dhiashahida said...

sekali sekala buat pesen bawu..liciiinn..:)

JaNnaH said...

kire subur rambut tu.. syabas =P

Yana Libra said...

agak panjang la gak kot~ ? :p

Nur Aischa said...

panjang lah tu siap boleh pakai cekak. haha takpa gunting jea, baru nampak kemas. hehehe :D

Riswin Zahari said...

Nmpk cool =)