Sunday, 15 July 2012

: : sabtu is saturday :D

: : cuti sabtu kali ni memang penuh dengan aktiviti .

iya la kan .  sabtu depan kan dah start puasa dah .

mesti tak larat nak wat aktiviti .

nanti tak pasai2 ada yg terbukak puasa . HAHA .

fuhh . penat habis der . .


dah la elaun tak masuk lagi . memang rasa nk maki ja pngurusan IPG ni .

gaji dapat , tapi macam haram lambat nya nak wat kerja . ada ja alasan nya .

padahal , IPG laen suma dah dapat .




psai pa la tiap2 kali mesti IPG Ipoh yg lambat .

tak da kemajuan lgsung . damn~

malaih aku nak pikiaq . wat sakit hati aku ja .


kita biaq kan masalah tu berlalu . kita sambung balik cerita .

SABTU . dari pagi tadi lagi , dah ada aktiviti kelas . maen badminton sama2 ahli kelas .

merapatkan ukhwah lagi kata nya . cewahhh .

tak suma yang join . ada yang balik , ada yang tak dak duet . macam2 laa .

tapi yang penting , seronok bermain sama2 mmber sekelas .



ada 4 orang laki yg tak dapat join . tak pa laa :)

dak pmpuan pun ada 4 orang yang tak join .



gaya kena ada . maen belakang kira . HAHA .


lepas dapat elaun , maybe pakat nk p maen boling plak . hehe .

dah penat maen , memang aku tidoq la petang tu . letih der .

tak sangka plak lena sampai pkul 6 . HAHA .


emm , sat tadi p pasar malam .

aku dgn IHSAN NASHI ternampak sesuatu yang ehem2 .

lama dah kami duk perhati benda ni . tapi tunggu masa ja nak tibai .

tak sangka , tadi dapat jugak tibai benda alah ni walaupun dalam keadaan kritikal .



duliaannnn~


wahhh . dalam keadaan tak dapat elaun , dapat jugak tibai durian . 

lama dah mengidam benda alah ni . 

tapi duk tunggu masa ja . ingat kan nk tunggu elaun .

tapi harapan laa nk dapat elaun awai . harapkan duet dari parent ja laa . 

kalau tak , tak merasa la durian . kempunan laa aku . HAHA .



malam pulak , penuhkan aktiviti dengan maen futsal . ramai jugak maen tadi .

start pkul 1200 am , habis maen pkul 0200 am tadi .

perghhh . letihnya jangan kata laa . memang rasa nk pengsan dah .

smpai ja bilik , rilek2 sat dan sekarang ni aku tengah menaip entry ni .

haa , nmpk aku tengah taip ni . bukan maen laju lagi aku tekan keyboard ni .

HAHA . ok laa . aku nk tidoq dulu .

SELAMAT MALAM :D


P/S : penuhkan aktiviti yang bermanfaat . makan pun bermanfaat jugak taw :)

15 comments:

semutmerah said...

Sangat bermanfaat.
"_"

rozssalovepink said...

sabo je lar..kitorang pn sama juga mcm tu..elaun slalu lmbt..
btw..hepi sunday

eenie minniey said...

bese la 2..nk dpt lambat je,kalau nk mintak cpt sgt2 gesa org kn..haha
eh eh..buah duyan.. ida ad kebun,byk buah..xp ida xmkn duyan..hehe meh datang kg ida la :')

Pecinta pink^^ said...

bagus2..manfaat kan masa:)

Cik Alin said...

sama la, ipg ktaorg pun lum kluar elaun lg, sabo je la. mybe next week kot. :)

E'in said...

nak durian tu sikit!!

Siti Nurul Hidayah... said...

xsaba nk blik uma mkn dorian,...mengidam jugak nih heheehe

cendol said...

elaun tak dpt?alahaaiii apo nak dikatooo..abg gua pun tak dpt elaun lg.tp dia hepy je gua tngok.sabo je lah!
huh naseb baik mak beli durian kalo tak jelessss gua tengok durian!

cendol said...

elaun tak dpt?alahaaiii apo nak dikatooo..abg gua pun tak dpt elaun lg.tp dia hepy je gua tngok.sabo je lah!
huh naseb baik mak beli durian kalo tak jelessss gua tengok durian!

Nurul Husna Mohd Halim said...

bestnye la...makan durian..haihhh

Deary Ainn said...

rindunyer nak mkan durian..huhuhuhu

tirahzairi said...

pebret tirah tue

: : DRAMA KING : : said...

thanz suma :D

Sue Echan said...

wah, bestnya lame x bersukan... bagus utk ksihatan..

Aten Tohirah said...

eh,,.student ipg juga,, hai! ^^