Sunday 23 September 2012

: : shah alam :)

: : entry yang terlewat . HAHA .

malaih sungguh nak update la ni . banyak kerja lain kena siapkan .

ni pun ada la skit masa terluang nak jenguk blog .

kalau tidak , sah2 laa bulan depan baru nak bukak . labah2 pun leh wat sarang .


lagi pun , aku pun tak taw nak taip apa .

so , aku letak gambaq ja laa . trip ke Shah Alam .

trip melawat yayasan restu , masjid negeri , karangkraft :D



di perkarangan yayasan restu :)



cantekkan baju kami . sebab kami ialah kembaq :P



testing3 . taranum jom !



er . no komen~



gabungan kelas K18 dan K19 .



peace yoo~



cantek tempat ni :)



aku sorang ja yg turun kat sini rasa nya . hee .



depan yayasan restu , terdiri masjid yang cantek . nice place maa :D



kenangan :')



walau kelas berbeza , tapi kami sehaluan :D



this is mine . okay ^.^



kami suka tempat ni . hewhew .



hebat doe abang ni lukih . aku ? lukih orang lidi pandai laa .



sesi bergambaq di karangkraft .



terima kasih kepada kamera2 ini :D


trip kali ni memang banyak sangat2 gambaq . penuh hardisk macam ni .

satu kamera ada dalam 300 gambaq . trip kali ni ada 5 kamera .

darab laa sendiri yea . beribu gambaq untuk trip kali ni . HAHA .

kalau masukkan semua dalam blog , orang memang takkan bukak dah blog aku .



P/S : bila gambaq "kita" pulak ? #puii .