Saturday 13 October 2012

: : program menarik

: : minggu ni boleh katakan penuh dgn program .

         Malam Konsert 1 Malaysia , 1 Irama , 1 Perjuangan .

         Forum "Jika Aku Jatuh Hati" oleh Ustazah Fatimah Syarha dgn Yatt Hamzah .

         malam esok ; Konsert Devotees .

pagi tadi ja dengan tiba2 kena join pertandingan tenis .

fuhh3 . mmg patut aku tak balik umah pun minggu ni .

minggu depan kot baru balik . tak yea pun , masa raya haji nanti .


sekitar Malam Konsert 1Malaysia , 1Irama , 1Perjuangan .


nombor tak bertuah . HAHA .


kakak2 penganjur . 


geng aras aku yg kacak2 .


perghh . macam akil hay dgn mawi . *kononnya la . HEHE .


serius . mmg sedap lecturer ni menyanyi .


aufa yg cumelll :)


Faris Tahir : gemuruh . paling sedap malam tu :D


sekitar Forum "Jika Aku Jatuh Hati" oleh Ustazah Fatimah Syarha dgn Yatt Hamzah .


ahli panel : Fatimah Syarha dgn Yatt Hamzah baru tiba :D


sedang mengajukan soalan .


nasyid kali ni mantap berbanding nasyid2 sebelum ni . serius .


comey nyaa Yatt Hamzah .


manis nya Fatimah Syarha .


bercerita akan kisah Amir-Amirah . nice story .


kisah tentang hidupnya dahulu .


nak snap gmbaq buku . terselit awek disitu .


tgh nego harga . macam2 karenah :D


kemas mengemas setelah selesai forum .


dan malam esok : Konsert Devotees .


gmbaq tiket ja laa . tak p lagi konsertnya . HAHA .


banyak lagi program ni . memang seronok semuanya .

pagi tadi pun maen tenis cuma dua game ja . berhenti sebab hujan .

1st game kalah , 2nd game menang . fuuhhh3 . 

bukannya aku hebat maen pun . harapkan gerko ja baru nak maen .


P/S : "Jika Aku Jatuh Hati" . siapa gerangan insan tersebut ?

2 comments:

Aaja said...
This comment has been removed by the author.
nursyaza said...

wow.. bestt..