Saturday 20 October 2012

: : sembelihan

: : hmpa pernah sembelih binatang ? . aku dulu penah sembelih .

dan kali ni dapat peluang nak sembelih lagi .

sembelih puyuh jaa . kalau sembelih lembu , naya kalau tak jadi .

HEHE .



taklimat sebelum sembelih .


kena tunjuk dulu . baru taw . kan :D


pasangan romantik . HEHE .


khusyuk sembelih puyuh . hehe .


jgn kata aku tak sembelih . aku pun sembelih taw :D


seronok cabut bulu puyuh . HAHA


puyuh dah bogel . auwww~


seronoknya dia main dgn puyuh ni . hee 


madam bersama kambingnya :)


dengan member . HAHA .


ustaz sembelih kambing . fuhh .


ustaz melapah kambing . aku tgkap gambaq ja laa . hehe .


potong2 . kuat bau kambing ni . 


seronok dapat kepala kambing . hehe .


bahagian dapuq : proses memasak .

memang best sembelih ni . pengalaman yang takkan aku lupakan .

bukan senang nak dapat peluang ni kan .


P/S : banyak jugak gambaq ak post . hehe .

6 comments:

Aaja said...

Dulu pernah sembelih ayam je.
Alaa . Tak dapat join.
Sebab forumm . Huhuhu.
Dan tak tahu pun ada sembelih2 nihh.

MAY said...

klu sy yg sembelih komfem x mkn da haiwan2 tu..

asya yesha said...

besnyer... byk ilmu nih...

asya yesha said...

besnyer... byk ilmu nih...

♥ Nana BamBam ♥ said...

maaf...rase loya bile tengok sembelih2 nih..huhu

tirahzairi said...

bestnyeee ramai2 cmni...