Sunday, 21 April 2013

: : ahli baru .

: : selamat datang buat ahli baru .

mesti pakat tertanya2 . ahli baru ? ahli baru apa pulak ni ?

sebenaq nya , baru2 ni adik aku baru saja dapat keputusan SPM .

tahniah la sebab dapat keputusan yg amat membanggakan .


so , nak diceritakan kali ni atas kejayaan SPM dia , ayah pun hadiahkan laa sebijik moto .

masih dalam keluarga yang sama . "YAMAHA"

welcome to the club . HAHA .

bertambah la keluarga YAMAHA dalam family aku ni .



ini zaman berzaman tetap mantap .


ayah punya .


ceq punya pulak .


ohh , my mother punya 


ini dia ahli baru . adik aku punya .


memang ayah aku beli semua dari yamaha saja .

belambak2 la moto kat umah tu .

yang pasti nya , roadtax aku dah  tamat tempoh .

ciss , tak pasai2 kena bawak moto ibu .


P/S : hati-hati di jalan raya . ehh .

2 comments:

Wan Nabihah said...

wow! bnyaknya motor..lengkap satu family..

Nurul Husna Mohd Halim said...

untungnye adik..dapat motor... :)