Monday 29 April 2013

: : tuisyen time

: : salah satu pengalaman yang menarik . "mengajaq tuisyen" .

banyak kali dah aku p mengajaq bebudak tuisyen ni .

tuisyen ni under En. Hairi sebenaq nya .

dia mintak tolong kami p mengajaq bebudak kat kampung dia .

er , tak la jauh sangat kampung dia tu .

dekat batu kurau saja . dalam 1 jam 45 minit jugak la baru sampai :D


pengalaman yang sangat menarik dan memang seronok sangat .

bukan senang nak dapat peluang macam ni .

mengajaq bebudak nak UPSR . budak2 darjah 4 , 5, 6 saja .

boleh jugak aku timba pengalaman .

senang nak taw cara kawal kelas nanti bila dah praktikum bagainya laa .


biasa nya aku akan amek kelas budak darjah 5  .

kalau aku amek darjah 6 , kena serius sikit sebab depa nak exam dah .

kalau amek darjah 4 , depa banyak memain . penat aku nk jaga sat g .

so , darjah 5 ni kategori pertengahan laa . HEHE .



khusyuk duk buat kerja . 


ajwad dgn fakhrul tolong jugak .


bebudak darjah 5 la ni .


kali ni tak ramai pulak bebudak yang datang .

pelik jugak aku . biasa nya dekat separuh kelas jugak laa .

kali ni , ada laa 8 orang yang mai .

bila aku tanya mana kengkawan yg laen , depa kata tidoq lagi .

haihh . tak boleh nak kata apa-apa . hee .


hope next time ramai laa . tapi entah bila next time tu .

kompom sibuk punya lepaih ni . dengan nak final exam nya lagi .

emm , moga ada peluang nak jumpa depa lagi laa :D


P/S : tak sabaq nak mengajaq anak sendiri . eh ehh  -.-"

1 comment:

Hana said...

wah2 bagus2. praktikum? ipg ke?