Tuesday 16 April 2013

: : cepat lah berlalu bulan april

: : kepenatan melanda . terlalu letih aku melayan bulan 4 ni .

dengan assignment nya , amali mengajaq , presentation , kem , tuisyen , UAK .

banyak kan . ni belum cerita habis lagi ni .

tambah dengan buku log , laporan PBS , plus2 nya laa .

bapak ahh penat . tidoq pun tak cukup .


nak update blog pun tak dak masa habaq hg .

bayangkan lah betapa sibuknya aku dalam bulan ni .


kali ni saja ja la nk update blog pasai kem pengakap itu hari .

punya la lama dah berlalu , baru hari ni ada kesempatan nak cerita .

sibukkan aku ni . sobs3 .

tapi nak cerita pun dah lupa .

bak kata harith iskandar , lelaki cuma guna around 7000words ja sehari .

mana nak ingat !

HAHA . tgk la lawak ke der 2 untuk maklumat lebih lanjut .

ehh , lari topik plak . hee .


aku just post gambaq ja .

sebab gambaq mampu menceritakan segalanya . cewahhh .


laung agung . 


crazy ! haha .


besaq sangat helmetnya . senget nk flying fox .


senyummu menawan tertawan .


terbaik toq . 


menyusur ayaq deras .


my team . gempak der .


er . bangunan apa entah .


tidoq khemah itu nikmat .


roti buat sendirik . 


er . . .


makan dengan ahli kump. jgn fikir bukan2 naa :D


en. radzi aka pesuruhjaya pengakap lctrer kami .


last berhimpun sebelum cabut dari kem .


best kalau ada kem macam ni sebenaq nya .

cuma aku harap , cepatlah berlalu bulan 4 .

dan satu lagi , cepat sikit masukkan elaun buku kami . HAHA .

dah kering poket aku ni . tinggai berapa rat ja lagi .


P/S : sibuk itu indah . right ?

No comments: