Friday, 26 April 2013

: : m/c 2 days~

: : sakit kat pergelangan tangan .

tataw sebab pa . so , rabu ritu p la check kat hospital .

punya la lama duk tunggu giliran .

memang mencabar kesabaran sungguh .




aku paling kesian kat sorang adik ni laa .

dia tercekik tulang . tunggu punya lama .

sampai menangis2 la budak tu duk tahan sakit .

kena jugak tunggu giliran . ish3 .

tataw nk salahkan sapa . doktor pun banyak kerja .

aku pun faham kerja depa .


bila dah x-ray , naseb baik tak dak pa pun .

dulu aku pernah retak kat bahagian tu .

kena pakai simen lagi tu .

tak mau dah aku pakai simen . cukup la dulu tu .


doktor kasi mc 2 hari . aku tak mintak pun , dia yg bagi .

bila org dah bagi , jgn tolak . kan kan kan . hehe .

ada la peluang aku nak balik umah lama sikit .




hope cepat la sembuh tangan aku ni .

payah nk kilas atas bawah . sakit lagi :(


P/S : jaga kesihatan . ingatlah orang yang tersayang . ehh ....

3 comments:

marniey zul said...

semoga cepat sembuh. jga tgn elok2. hahaha,

Wan Nabihah said...

kenapa bleh retak? pernah accident ke??

: : DRAMA KING : : said...

marniey : thanks yea :)

wan : xcident tu pernah . tp bukan sbb tu . retak sbb jtuh maen bola . hee :)