Monday, 3 March 2014

: : Tamat sudah Kursus Manik Kayu Fasa 3B

: : lega gila bila satu persatu aktiviti besaq dah habis .
dah berapa lama pun aku tak balik umah ni .
semua gara2 ada aktiviti tiap hujung minggu .
aku harap minggu ni boleh laa aku balik umah .
rinduu suda dgn rumah bha . hihi .

kem yang agak memenatkan aku .
tataw pasai pa penat sangat . aku rasa sebab kurang tidoq kot .
dengan kurang bekalan makanan . macam kena catu ja .
darurat habis aku . jenuh brlapaq sebab makanan tak cukup . fuhhh .
habis kem aku p timbang berat badan aku , tgk2 dah turun pun .
tak sangka kem 3 hari 2 malam boleh menurunkan berat badan .
ini boleh mendatangkan kemarahan ni .
punya la susa aku nak naikkan berat badan taw . HAHA .

ni gambaq sekitar Kursus Manik Kayu fasa 3B .
malaih aku nak taip panjang2 , cerita itu la , ini lah .
biaq ja gambaq mnceritakan segalanya . cewahhh . 

besaq gila . zaman bila punya manik kayu ni ? haha .

muka letih habis . mata pun tak comel dah . gara2 buat gajet smpai jam 0430am .

masa presentation . mngajaq permainan pengakap . kita enjoy !

malam kebudayaan . syok gila ! 

habis laung agung . hee .

team Ungu Kecil dgn Dr. Ali , pembimbing kami :D

sakan ja depa bab brgambaq . haha .

game dam manusia . haha .

terjun pantai ! had lutut ja . haha . 

selfie yg gila2 dgn DSLR aku . haha .

geng2 IPG Ipoh yg join Manik Kayu 3B . ramai kan :D

skg ni , dah rasa rilek sikit laa .
masa untuk assignment plak .
yg ni , aku tak mau tangguh kerja dah .
nanti merana badan . kan ?


NotaKakiMaki : rebutlah peluang selagi ada :)

6 comments:

Ai Syah said...

mcm seronok je..tp xphm..manik kayu tu gapo dio sbnrnye..?eheh..

Naniey Jemiey said...

seronoknya pengakap2 sekalian...

Ninaa Hassan said...

wahh bestnya *dengki seketika*

Gee Lion said...

takpalah kurus pun.. senang nak berlari..

athiqi ariff said...

ni pengakap kelana kan? trbaik la bro..nt leh jd pemimpin kan..dl aku aktif pngakap,tp bila dh dpt pngakap raja smua stop dah..rindu jgk..

Faiz Hafizy said...

athiqi : kami ni pengakap KLM . bahagian guru :)