Saturday, 29 March 2014

: : Masih Mencintaimu

: : mengupdate blog . lama pun tak update .
ni ada masa lapang , update la sat . saja nak share lagu ja pun .
antara lagu yang aku selalu dengaq la ni .
so , nak jugak hmpa dengaq lagu yg biasa aku dengaq ni .
lagu ni dah lama aku dengaq pun .
sebelum dia meletup kat radio lagi aku dah dengaq taw . hee .

biasa nya bila kita dengaq lagu tu banyak kali , mesti ada kaitan dengan diri sendiri .
dan hmpa pun mesti duk trtanya , lagu ni ada kaitan dengan aku ka ?
eh , tak dak laa . mna ada kaitan dengan aku .
tak dak kaitan dengan orang lain sama ada yang hidup atau meninggal dunia pun .
dudududuuu . lalalalalaaa .

nahh , dengaq lagu ni sama2 naa .
Masih Mencintaimu - Papinka 

Lirik :

Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku
Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku

Namun kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya

Namun kini kau bukan milikku
Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu
Agar kau bahagia
Bersama dirinya selamanya

Mengapa mudahnya hatimu mendua
Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia

Betapa sakitnya apa yang ku rasa
Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya


NotaKakiMaki : hargailah insan yang tersayang :')

4 comments:

HAM DAN said...

wah lagunya keren gan ,..,

Anizz Annisa said...

owh lagu nie.. terkena suda batang hidung sendiri..huhu..bile dgr lagu nie, mesti dok berlayar2 ke kenangan lalu..huhu..

Nurulee said...

lagu ni pemes lah. ramai sgt duk dengar lagu. layan perasaan lah tu. hahaha.

Muhammad Taufiq said...

minat lagu tu :)

awksweetgitu.blogspot.com