Wednesday, 27 August 2014

: : Bunga-bunga Cinta

: : layan dulu lagu masa sibuk2 praktikum ni .
maklum laa , perlukan ketenangan jiwa waktu2 genting macam ni .
kalau tak , serabut aku nak nak siapkan kerja bagainya .
dah la mingu ni dan minggu depan rapat rasakan minggu paling sibuk .
dengan nak siapkan assignment nya , nk kena observe lagi .
fuhh , moga diberikan ketenangan utk melalui detik2 ni .

jom layan dulu lagi ni , Bunga-bunga Cinta .
jiwang2 sekali sekala . hehe .

Bunga-bunga Cinta - Dude Harlino ft Asmirandah


LIRIK : 

Asmirandah:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Asmirandah & Dude:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Asmirandah & Dude:
Memboncah di hati
Harapan dan suci
Dalam mihrab cinta


NotaKakiMaki : harapan . adakah kau bakal menjadi kenyataan ?

3 comments:

Santan Manis said...

Boleh tahan jugak lagu dia :D

http://santanmanis.blogspot.com/2014/08/wira-malam-bukan-sekadar-pendekar-pilih.html

mujahidah maisarah said...

lama x dgr lagu ni

Syahirah Ismail said...

hari2 dgr lagu ni