Tuesday, 24 January 2012

: : lawak kampus PART 2 > bosan melanda

: : ni laa jadi bila bosan melanda lagi . hp pun sunyi jaa . tak apa laa ;')


kali ni sapa yg duk boring2 tu , mai baca komik ni . best ~

PART 2 > LAWAK KAMPUS
































 kredit > gempak starz .

dapat jugak ilang boring walau dah baca byk kali komik ni

:D

18 comments:

Ezy Chiaki said...

wahaha..
ciyes best lawak kampus.. sengal je..

ain nadzirah said...

lawak kampus mmg terbaek.

aku ade semua koleksi lawak kampus nie. uhuu

: : sang drama king : : said...

: : hehe . byk lg yg best2~ :D

Fikri said...

Yeah.. akulah peminat setia lawak kampus. ThumbsUp :D

Uncle Jonni said...

hahaha... ya... mmg best...
huhuhu

Cik Pensil said...

haha .. on9 pg , ngantuk la pulak .
bace ni hililang dah ngantuk .. kih,kih :D

-tikah- said...

hehehe...nice one...best!!!

Nur Aischa said...

hahaha serius mmg syok klakar habis lawak kampus ni, dah lama tak baca.. nanti nak beli yg baru la.

: : sang drama king : : said...

: : nk post lg laa nty . hihi .

Semut Senyum said...

cik semut pun suka baca lawak kampus... terima kasih isi msa cik semut hari ni ye... =)

: : sang drama king : : said...

: : hehe . welkem3 . jemput2 laa baca yg laen :D

Lady Emilya said...

lwk kampus best kan? hee :D

♥ NuR 'aQiLaH ♥ said...

legend . kehkeh

eikieyn said...

dlu ske pinjam buku lawak kampus adik kin. skrg adik kin dah blajo kt unimas, tatau nak paw lawak kampus sape. tq sbb sharing. jimat duit tapayah beli. :D

Jaja Monstar | xD said...

Ehh i ade comic niy banyak :) dengan comic lawak shabu-shabu , harhar >< best lha jugak :>

sara E a.k.a ct said...

lawak kampus is de bez!!hehehe..
sy minat koaru gak:D..
sy bw n mfollow ssiapa je..hehe

jahajahatable said...

credit to keith...

Cikna said...

Cikna pernah buka komik ni tp xleh masuk la, xpaham nape adik sanggup b'habis utk komik lawak kampus ni...