Thursday, 12 April 2012

: : kenangan BIG .

: : 3 hari 4 malam .

Pangkor village Beach Resort , Pulau Pangkor .

pehhh , memang aku kata ni program yg terbaek laa .

program Bina Insan Guru laa kata kan . HAHA .


hampir seminggu dah berlalu . tapi bagi aku ini kenangan yang takkan aku lupakan .

program pun banyak rilek-rilek ja .

tak dak tekanan dari lecturer lgsung .

suma program jalan lancar ja .

komitmen yang terbaik dari 5 kelas yg memang berbeza kos .


sememangnya sweet memory . aku pahat dalam ingatan aku sepanjang zaman .



gambaq random *byk sgt gmbaq . :D













setiap gambaq , ada lagu nyaa . *cewaahhh .


tataw laa aku ni dah ter Bina Insan Guru ke tak . 

HAHA .


P/S : moga berjaya jadi guru yg berjaya :)

3 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

wah, termotivasi kalau mcm ni :)

Yana Libra said...

cam best je tengok..hehe~~

: : sang drama king : : said...

: : hee , macam bercuti plak kt sana tu :D