Saturday, 28 April 2012

: : overnight at TAIPING~

: : kerja gilaa tanpa dirancang .

elok lepas p makan malam kt depan GM  dgn member , tiba-tiba ada cadangan nak lepak malam kt luaq .

aku ? tak da masalahhh . on sajaaa~

HEHE .


memang tak rancang langsung pun nak p taiping .

mula2 tu lepak sat kat taman polo . boring~

so , taman tasik taiping laa yang tiba-tiba terlintas kt fikiran ni .

p pun 5 orang ja .


masa nak p tu , banyak jugak la lori dengan kreta kat atas highway tu .

pakat slow ja smpai laa perhentian sungai perak .


masa lepak kt prhentian sungai perak . letih plak . HEE .


smpai sana pun , tataw nak wat apa . duk sembang-sembang ja laa .

tapi sebenaqnya ada tugas laen nak wat .

HEHE .

bukti kami disini . :P



4 moto yang dasyat2 . 



seronok jadi kanak-kanak balik . HEHE .



panjat2 . SYOK WOOOO~


a

ni laa tugas nyaa . wat moto aku ni balik .

datang jauh2 semata-mata nak wat moto ja .

HAHA .



akhirnyaa~


time balik ke ipoh , memang gelap abis laa .

dengan kabus nyaa lagi . FUHHHH . sejuk derr . 

dengan semua pakat bawak laju nyaa .

bahaya sungguhhh~

sampai ostel , dah subuh pun . 

punya laa lama lepak kat sana . HAHA .


laen kali nak p mana plak yea ?


P/S : jauh perjalanan , luas pengalaman~

2 comments:

♥e'in♥ said...

dah kuar, xreti lek ek.. hahaha

: : sang drama king : : said...

: : hee , kua sat ja . balik juga subuh tu :D