Saturday, 9 November 2013

: : last paper !

setelah bertarung beberapa hari , akhir nya tiba juga paper terakhir .
esok aku akan mengharungi paper PIM 3108 .
fuuhhhh . ayat gila bermadah aku ni . 
tapi cukup2 la tuu . dah tak larat aku nk exam ni .
tidoq tak lena , makan tak kenyang .
semua itu akan berakhir weyhhh ! HAHA .

punya la hepi gila aku ni .
padahal esok still ada exam lagi . study belum lagi .
modul pun baru nk cari . hebat tak aku ? 
ni la akibat study last minit ni . menyesai jaa .
buat adik2 , sahabat2 , kakak2 dan abg2 di luaq sana , jgn study last minit macam sy naa .

baru nk bukak proforma . HAHA .

apa2 hal pun , wish me luck yea kawan2 .
exam2 sebelum ni buat aku rasa mnyesai gila study last minit .
tiap2 sem ini lah yg berlaku . haihhh .


NotaKakiMaki : esok kita rilek dulu . habis exam , kita enjoy !

5 comments:

Affy Afiqah said...

goodluck faiz :)

ezyra daniel said...

goodluck ok hehe

asha hana said...

hana jenis stdy last minit. haha memang suka stdy last minit. kalau awal2 belajar memang tak boleh masuk otak. btw gud luck :)

Fifi Nur 'Aqilah Yusof said...

study last minute, senang nak ingat.
selalu sedapkan hati sendiri guna alasan ni. hahaha.

btw, good luck dan selamat bercuti lepas ni :)

Hafiza AizZawa said...

gd luck yer..