Saturday 17 May 2014

: : menakluk Bukit Tinggi , Pahang

: : satu lagi perancangan yang tak serius dan gila tapi tercapai jugak .
akhirnya , Bukit Tinggi dapat ditakluki juga .
fuuhhh . tak sangka der dapat naik sampai sini .
iya la kan , dengan dompet yang tak berada nak tebal .
ada laa sikit duit tu , cukup2 makan .
tengok2 lepaih dah smpai Bukit Tinggi , Pahang .

bergerak punya laa awai , jam 3.30am dah siap gerak dah .
dah laa masa p tu tak tidoq langsung .
lima2 orang tak tidoq masa nak p tuu .
perrgghhh , kepala memang pusing2 laa . haha .
sampai di Kuala Kubu , cari masjid nk solat subuh dan lena sat .
lepas subuh ingat nk tidoq tapi tak dapat tidoq pun .
so , gerak ja laa ke destinasi . hee . 

masa p ni memang ikut jalan ke Genting Highlands .
boleh tahan laa nak naik bukit dengan kereta kawan aku ni .
kereta lama ja pun tapi angan2 tinggi der . haha .
masa nak trun bukit Genting tu , berasap brek tayaq .
memang berhenti teruih laa . takut la apa2 jadi nanti .

berhenti sat , kesian kat kereta . hehe .

saja duk posing . kemain lagi aku ni . HAHA .

cantiknya laa tempat ni .


kami berlima akhirnya berjaya sampai sini :D



selfie everywhere :D





boleh buat cover album dah ni . haha


macam kat oversea der :P


fuhhh , terbaik laa percutian kali ni .
dah laa bercuti masa duit tak dak .
bercuti plak time study week . baguihh gila . haha .
sekurang2 nya amek angin luaq sana tuu .
kot la boleh jadi lagi semangat nak study ni .

bagi aku , yang penting aku seronok dan gembira .
sebab aku sendiri yang tetapkan hidup aku .
aku yang lakar hidup aku sama ada hidup aku ni bahagia atau sebaliknya .
tak perlu orang lain yang tentukan hidup diri sendiri .
aku dengan hidup aku , hmpa dengan hidup hmpa .
so , create laa satu perjalanan hidup yang bahagia di dunia dan akhirat :)


NotaKakiMaki : masa untuk study plak . ohhooiiii .

6 comments:

Khamsi Abdullah said...

Perenggan last tu dah betul dah.. life is ours walaupun pinjaman dari Allah.. selagi kita buat semua benda keranaNya, insyaAllah best.

syahassan said...

woah bestnya.. tak pernah lagi smpai sana.. sempat pi cameron ja.. haha gila jakun...kih3.. xpa2.. ada pluang smpai la kami kat situ.. lawa2 la gmbaq hg.. pndai hg cri port amek gmbq.. :D

Cekgu Norazimah said...

teringat lak celebrate 1st annversary kat sini, mmg cantik dan sesuai utk photoshoot ;)

Izzati Amira said...

cantiknyaaa... teringin ahh nak g sana... takdok masa lagi.. huhu.. jauh laaa

Nurul Qalysa said...

waaa cantik gambar...camera ape guna??..hehe

Cikna said...

Fraser Hill ni mmg cantik, Cikna yg stay pahang ni pun xpernah jejak ke sana lg...... Tunggu honeymoon kot,hahaa.....'