Saturday 3 May 2014

: : saya di Instagram , Facebook dan Twitter !

: : hidup kembali tenang buat seketika . 
lega baqhanggg . praktikum dah habis , kuiz arab pun dah lepaih .
lepaih ni tinggai final exam ja .
masa untuk mmpersiapkan diri dgn exam ja laa .
kena study awai utk exam kali ni . 
tak mau dah jadi macam exam sebelum ni .
menyesai der study last minute . 

bila hidup dah tenang , kembali laa aku bergiat aktif dalam blogging .
tapi sebenaq nya aku skg lebih aktif di instagram .
walau sibuk mna pun , aku rsa instagram aku tetap aktif jugak .
kalau FB tu jarang laa . setakat bukak tgk noti ja .
klau nk update status atau gmbaq , aku lebih kpd twitter dgn instagram .
blog ni pun aku akan cuba aktif kembali .
sebab skg ni laa baru ada masa nk blogging .

so , jom laa follow ceq di Instagram .



jemput laa pada sahabat2 utk add atau follow saya di sini naa .
Instagram , FB , Twitter . mana2 pun boleh .
sebab lepaih ni akan aktif semua nya . (rasanya laa . haha)
blog pun akan aktif seperti biasa .
maklum laa . orang dah rilek . HAHA .


NotaKakiMaki : memeriahkan laman sosial :D

7 comments:

Unknown said...

dh follow twitterrr :D

eikynsilent said...

macam macam sumber untuk komunikasi skrang.

keep it up :)

ezyra taharin said...

uiii ramai nye followers dia hehe..
jgn study last minutes ye kang menyesal tak sudah hehe

Nadratul Syazwana said...

Dah follow dekat insta. Mohon followback eh DK, jangan buat buat tak kenal hahaha

Cik Aza said...

done follow kat insta! hhehe

@azaatikah

Teena Tna said...

Haa, saya pun baru ada ig.
@teena_tna

Aqilah Azmi said...

untung lah active semua :p