Monday, 16 June 2014

: : cara menghilangkan stress

biasa laa kalau tetiba ja datang stress ni kan .
stress dgn kerja laa , dgn member laa , dgn bf/gf laa *bg siapa yg ada laa .
sampaikan kadang2 tu terasa macam nak p dunia Spongebob ja .
ehh , macam jauh plak tuu menipu nya . HAHA .
maksud aku , rasa macam nak asingkan diri dari dunia ja .

tapiiiiii , baru2 ni aku ada tengok satu video cara hilangkan stress .
aku pun tataw laa nk habaq yang cara depa buat ni betui2 boleh hilangkan stress atau tambah stress .
yang pasti nya agak lawak laa video ni .
hilang stress bila tengok video ja kot . 
kalau buat macam yg dalam video , rasa nya macam tambah stress ja nanti .  HAHA .

video

best kan kalau sporting macam ni . hehe .

tapi masalah nya , mentaliti dan sikap manusia di sesetengah tempat berbeza2 .
so , aku nasihat awai2 , jangan laa hampa buat macam ni kat Malaysia .
tak pasai2 parang terbang , geng gangster , kaki pukul semua mai terjah hmpa .
sebab bukan boleh melawak dgn sesetengah orang .
kalau dapat yang sporting , okay laa . cuma boleh kira berapa orang ja -.-"


NotaKakiMaki : tak sakit mana main macam ni kan . permainan paling sakit ialah main hati dan perasaan . itu adalah perkara yang paling sakit . cewahh :D

No comments: