Monday, 9 June 2014

: : movie hangat untuk bulan Jun 2014

: : tak sabaq nya aku dengan movie yg bakal terjah panggung ni .
maklum laa , aku jenis yg suka jugak tengok movie jugak .
nampak ja mcm tak berminat , tapi dalam hati melonjak2 nk tengok movie baru .
tak kisah laa genre macam mana pun movie tu , ajak ja p tengok , aku akan p laa .
cuma yg jadi masalah nya , dompet yang nipis menyukarkan aku nak p cinema .
perghhh , ini masalah terbesaq ni . HAHA .

list movie yang bakal kluaq bulan Jun 2014

untuk bulan Jun ni , ada 2 movie yang memang aku tunggu nak tengok .
rasa mcm rugi laa kalau aku terlepaih 2 movie ni .
kalau movie yg lain tu , aku tak kisah sangat laaa .
ada orang ajak , aku p laa tengok utk movie yg lain .
dan yg penting , ada "duit" . HAHA .

How To Train Your Dragon 2

Transformers 4 : Age Of Extinction

perghhhh , memang gempak laa dua movie ni .
buat aku tak sabaq betui nak tengok .
hope dua2 movie ni capai tahap bintang yang aku nak laa .
kalau tak , menyesai ja tengok . HAHA .


NotaKakiMaki : nak ajak sapa ya p tengok ? hmm .

6 comments:

anis asyikin said...

Macam best jaa cerita how to train your dragon 2. :)

SyamimiNazifa said...

banyak nak tengok tapi tak dapat lagi x'(

Cahaya Kelembutan said...

how to train your dragon 2 & transformer cambest!

atie zakaria said...

atie pn tgh tunggu nk pi tgk transformer dgn how to train ur dragon... :)

Aida Syifaa ♥ said...

jiwa katun lah cikgu nie, hahaa

cik MEOW said...

how to train ur dragon !! da keluar wayang tp x bekesempatan lg :'(