Sunday, 29 June 2014

: : Salam Ramadhan Al-Mubarak

: : dalam tak sedaq , bulan Ramadhan dah mai terjah kita lagi .
rasa sat ja masa berlalu kan , tengok2 dah siap sedia untuk puasa .
syukur alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menikmati nikmat Ramadhan 1435H ni .
memang rasa bertuah dapat merasa bulan Ramadhan ni .

bukan semua orang dapat peluang keemasan ni .
lagi2 dalam bulan Ramadhan ni banyak sangat kelebihan yg Allah bg kat hamba dia .
sebab tu ada golongan yg memang duk tunggu bulan Ramadhan ni mai .
ada jugak golongan duk tunggu raya plak yg mai .
bila dengaq ja puasa , makna nya raya dah dekat laa tu . haduyaaii .
macam2 laa raga manusia ni kan . 

so , aku nak amek kesempatan menerusi entry ni nak ucap Selamat Menyambut Ramadhan al-Karim :)



elok pulak Worldcup ni buat masa bulan Ramadhan .
haaa , memang sahur tu terjamin sikit laa .
awai ja bangun nak sahur , then sambil tengok bola teruih laa masa sahur tu .
tapi Worldcup tu Worldcup jugak , jangan lupa nak puasa pulak . haha .

semoga Ramadhan kali ini membawa seribu satu makna kepada aku .
dan semoga Ramadhan kali ini membawa sinar harapan yg baru kepada aku . 
Amiiinnn ;)


NotaKakiMaki : persiapkan diri dengan segala perkara ya !

6 comments:

Nur Inani said...

salam ramadhan kareem :)

! Arjunakirana ! said...

salam ramadhan huhuhu.. awal2 teman dah sakit kepala... :(

Budak_Nerd said...

selamat menjalani ibadah puasa ,,, :D

Anizz Annisa said...

selamat menjalani ibadah puasa.. :)

Affy Afiqah said...

salam ramadhan, dan selamat berpuasa :))

zuhdi sanusi said...

salam ramadhan & selamat berpuasa