Thursday, 12 June 2014

: : parody time !

: : pada suatu hari , aku  bukak facebook . *bercerita la pulak .
saja ja laa tengok2 FB walau kadang2 tu dah bosan .
maklum laa , tengah cuti semester kan .
macam2 boleh buat masa cuti ni . kononnya -.-"
sampaikan tataw apa yg ada dalam fb tu dah . scroll ja sampai bawah .
biasalaa , fb pun boleh mendatangkan kebosanan .
then , aku ternampak satu gambaq . ehh , banyak gambaq macam tu .
er , rasa macam nak buat plak macam yg dalam gambaq tu plak .

perghh , kemain lagi tuuu .

sapa laa yg duk mintak putus tu . ish3 . HAHA .
tak lama lepaih aku nampak gambaq ni , mula laa parody yg sebijik macam ni .
memang kena troll habis laaa .
aku gelak tak habis2 bila tengok yg parody punya .
punya laa lawak . HAHA .
tapi aku pun cuba laa buat . saja ja pun buat macam ni .

saja ja aku nak buat jugak . HAHA .

yang ni , parody yang aku jumpa plak . 
bukan main banyak nya yg aku jumpa ni . 
yg bahagian politik , aku tak masuk campuq naa .
no komen bab tu . bahayaaa ! hee .

nampak sangat tipunyaa . HAHA .

sekali lap , tukaq kaler teruih . tudiaaa . 

auwww , so ayuuu abang . HAHA .

HAHA . memang terbaik kena troll .

yang ni paling tak boleh blah . HAHA .

macam2 laa zaman sekarang ni . serius aku habaq , ada baik dan buruknya .
cuma satu ja nasihat aku untuk hmpa semua .
hati2 laa dalam media sosial tak kisah laa yg mana pun .
di Facebook ka , Twitter ka , Instagram ka , blog dan macam2 lagi laa .

sebabnya jika hmpa tersilap langkah , habis laa hmpa .
sama ada gambaq ka , status ka , atau benda2 lain laa /
pasti kan iperkara yg hmpa buat tu tidak menjadi beban kepada hmpa kelak .
hmpa kena ingat , kat dunia ni ada ja manusia yang nak tengok kita jatuh .
sebab tu aku nasihat kat hmpa semua benda ni awai2 .
aku tak mau hmpa dan aku sendiri trkena benda2 yg boleh buat kita down .
so , take care semua !


NotaKakiMaki : sekadar gurauan semata2 ;)

14 comments:

Miss Boo said...

kamu yakin? hahhaa

cik MEOW said...

haha.. lawak lawak parody nye. ketawa pagi2 ni tengok :D

Izzati Amira said...

hahah serius lawak. macam2 sekarang ni.. hahaha

Cik Mimie said...

Hehehehe..kamu yakin?? lawak2 semua parody die..macam2 zaman skrg ni...hehehe :D

Alyani Matshah said...

adeh ! penat ketawa... nak terkeluar nasik y sy telan td... hahaha

Alyani Matshah said...

adeh ! penat ketawa... nak terkeluar nasik y sy telan td... hahaha

aiman mania said...

hensem bro..haaahaaahaaaa....buat parody bobo pak lpas nih :3

atie zakaria said...

hahahaha.. hang pun buat jugak..
ni yg atie rasa nak buat tp.......... kalau rajin..hahahah

Norhana Marsom said...

Hahaha..serius kelakar..

Kamu YAKINNN itu kamuuu? Hensem bahhh.. :p

http://hanamarsom.blogspot.com/2014/06/panduan-pengambilan-air-semasa-berpuasa.html

zahrenn na said...

wahahha lawak lawak!!! wahha XD

Aimi Athifah said...

haha ^_^

Nurul Farahizzati Zakaria said...

laaa.. layan khk jugak.. hahaha..

Aisyah Az said...

hahahahahaha tak tahu fenomena ni. tapi sngt funny. hoho kau yakin?

Iola said...

hahahahahahaha serius make my day la. lawak betul