Friday, 30 March 2012

: : baucer buku .

: : uihhh , untung nyaa jadi pelajar IPG ni .

elaun buku pun dapat , baucer buku pun dapat .

tapi kan , elaun buku tak beli pun buku .

baucer buku ni yang kena beli buku . nama pun baucer kan .

kalau dapat tunai jugak , tak beli dah buku .

HAHA .



hari 1st dapat baucer buku aku dah p perabih duk beli buku .

sat ja pegang baucer buku tu .

dalam masa sejam selepas dapat baucer buku tu , aku dah perabih RM 150 .

dasyat kan ?


tu pun sebab ada pemeran buku kat dewan .

pakat cari buku laa .

ada buku yang aku nak sangat2 . tapi dah habis . .

malang sungguh~


petang tu keluaq p popular lak  dengan IHSAN NASHI .

nak cari "kamus bergambar dan ketawa"

HEHE .



ni laa antara buku yang aku beli .

habis suda baucer buku aku .

nak dapat baucer lagi kena laa tunggu pilihan raya akan datang . 

HAHA .


P/S : beli buku dan BACA LAH BUKU . jgn beli wat hiasan saja~

5 comments:

Miss Yaya said...

selamat membaca ! :D

Ain Norainsyah said...

esok baucer buku tu dah tamat tempoh. ada 50ringgit yang belum saya habiskan. :P

: : sang drama king : : said...

: : er , bukan baucer tu dilanjutkan tempoh ke ? akhir bulan 4 rasanya ..

Yana Libra said...

pinjam boleh..hehe~~ :p

Yana Libra said...

pinjam boleh..hehe~~ :p