Monday, 12 March 2012

: : memori SK sungai wangi .

: : masih terngiang kt kepala otak aku ni hari2 masa PBS tu .

memang syok sangat2 laa .

tak sangka sat ja masa berlalu . seminggu tu langsung tak rasa seminggu .

macam baru 2 hari kat sekolah tu .

budak2 pun pakat suh aku mngajaq kt sekolah tu .



apa-apa pun , aku akan ingat pengalaman first masuk skolah ni sampai bila2 .

bukan senang nk dapat pengalaman berharga ni .

lagi2 , bila aku p wat sorang-sorang .

macam tak percaya yang aku sorang ja wat PBS kt skola tu . maybe aku sorang ja kot bakal cekgu dari daerah ni :P



comei nyaa adik ni . 



guru besar n the geng .

*aku guru kecik~ :P



ni laa gelagat budak2 bila brgambaq .

haishhh . :D



bergambaq bersama bakal awek2 cun .

HAHA .


okehh , PBS dah pun tamat .

maka cuti pun bermulaa .

bila cuti bermula , maka assignment pun mula laa duk mngacau aku .

alahaiiii~

tak leh tengok aku senang sikit . bagi laa time laen assignment2 ni  . DAMN .


P/S : sem depan kita bergambaq banyak lagi okeh  :D

4 comments:

Yana Libra said...

bakal cikgu ye~~ skema la tengok..hehe~ :)

harap leh jadi cikgu yg bagus ye~

: : sang drama king : : said...

: : hee , skema ke?

hope sebegitu laa :D

syafiqah said...

cikgu cam sama je dengan murid2... =)

: : sang drama king : : said...

@syafiqah

: : hee , cekgu lg comel dr murid~