Friday, 2 March 2012

: : esok balik umah !

: : ahhh , lepas sudah satu minggu yang memang menguji kekuatan mental .

boleh jadi gila taw tak . . . tiga assignment dah submit .

dua daripadanya baru submit petang td .

dan dua assignment ni laa yang wat aku tak tidoq malam tadi .

menyesai sungguh wat kerja last minit ni .



aku engat kan tak la banyak mana kerja yang kena wat . .

tapi belambak-lambak sebenaqnya kena wat .

semalam sukan tahunan IPG . dah memang pagi tu tak wat langsung .




nak masuk acara , tapi kesian kt orang laen .

bagi peluang kt depa plak . kita tengok gmbaq dah laa . :D



p/s : saya buka rumah kuning yea . baju merah saya ada orang kebas .

MALAYSIA TETAP DI HATI !



habis sukan , aku pun mengantuk .

petang nya pulak , ada taklimat PBS . *haram jadah lamanya . taklimat  smpai 3 jam .

memang x sempat nak wat assignment langsung dari pagi sampai ke petang .


malam tu baru ada kesempatan nak wat .

memang kelam kabut laa klau suma benda nak wat dalam satu malam .

bukan maen khusyuk lagi duk buat assignment tu .

sedaq-sedaq ja dah azan subuh .

fuhhh .


berpinar-pinar kepala otak aku pagi tadi .

laa ni pun duk loqlaq lagi .

baru engat nak balik umah petang td , tapi ujan lebat plak .



ahhh . . . sok pagi lepas subuh laa balik .

WAIT FOR ME . I COMING !


*P/S : nak balik umah . rindu dengan kucing . hee ~

1 comment:

Yana Libra said...

hati-hati balik tu~~ :)