Friday, 16 March 2012

: : teluk batik :D

: : cuti kali ni tak p jalan mana-mana pun .

lebih masa dengan duk kt uma ja .

eh eh , ada laa p kenduri kt klang , selangor . lepas tu , p pantai remis kt kuala selangor .

shoping2 kt sungai besaq , selangor .

tu ja kot rasa nya .


dan ari ni member2 jauh datang lepak manjung .

dah sampai manjung , mandi laut ja laa depa ni . teluk batik time~

hehe .


aku yang duk dekat dgn teluk batik pun jarang2 nk p mandi situ .

malaihh eh .

dulu kecik-kecik suka la mandi dkt pantai . laa ni tengok ja laa .

HAHA .


banana boat . 

*saya yg bwk bot tu . auuwww~



depa duk khusyuk mandi .

ak duk lepak atas kerusi ja . *kerusi bayaq taw . HAHA .



sakan mandi~



this is my BFF . harry potter . meoowww~


entah bila la dapat berkumpul ramai lagi macam ari tu .

yg ni pun sebab suma ni budak2 ipg .

yang laen ada yang tgh exam laa , kuliah laa .

payah nk reunion bila dah lepas SPM ni . masing2 ada hal sendiri .



maybe reunion masa malaysia lawan barcelona dekat bukit jalil nty kot .

FUUHHHH~


P/S : tiap2 kali post mesti ada P/S . haha .

2 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

shopping sg besar ade kain murah tak? hehe

semutmerah said...

rambut tu kasi pacak gak. ni nerd betui haa buat style lagu tu :P