Thursday, 29 March 2012

: : jam berapa yea . . . .

: : tepat pukul 3.15 pagi .

brapa kali dah tidoq lewat macam ni .

ari tu , sempat keluaq p mcD lagi .

2 kali plak tu keluaq pagi p mcD untuk minggu ni ja .

hehe .



1st keluaq pagi utk minggu ni : keluaq dgn romate berdua .



kali kedua untuk minggu ni : keluaq dgn classmate . bersahur tyme .



tyme ni dah potong rambut . 

laen macam ja muka aku .


menyesai eahhh potong rambut . .

nampak tak matured~

HAHA .


hari ni mungkin keluaq lagi .

tu laa tak tidoq lagi ni .

tak sedaq jam pkul barapa . nak tengok jam . .

tapi . . .



tali jam dah tak leh pakai .

barai habis der~

jam ni elok lagi . masih bergerak sebab jam nadi . goncang ja , hidup laa jam ni .

gara-gara TERmasuk dalam mesin basuh laa jadi macam ni . 

alahaiii .

sayang dengan jam ni . hadiah bufday masa form 1 . ayah yang bagi . .

dah berapa tahun pakai jam ni . 

yela kan . masa form 1 baru umuq 13 . laa ni umuq 20 dah . mana ada dah waranty .

nanti nk repair laa .

:(



duk belek-belek dompet , jumpa waranty jam laen plak .

nak buang ka ?


P/S : tepati dan hormati masa :P

5 comments:

Yana Libra said...

smart jugak rambut camtu,dah tak nampak skema sangat dah..hehe~

Sue_Echan said...

klw sy, sy simpan je jam tu wlaupun da rosak.. ade kenangan tuu...

semutmerah said...

HAHA. semangat sekali lagi melambat tangann kat beliau yang masam mencuka naik motor. HAHA!

: : sang drama king : : said...

: : yana libra > hehe . tp mcm pelik ja bila rambut pendek ni . :D

sue_echan > eish . masih boleh pkai klau repair tu . tali ja rosak . jam elok lagi . HEHE .

semut-menyemut > x perasan lak . bila tu yea ?

nasir hamzah said...

siap ada simpan reset lagi.. kalau sy dah hilang entah kemana..