Sunday, 4 March 2012

: : faiz in da house ! !

: :  yeyeeaahhh . saya suda ada di umah .

heee , balik awai seminggu demi PBS   :D

ahhh , penat jugak laa balik dgn moto ni . selamat laa balik ni ad teman .

awai pagi lagi dah bertolak . .

kalau bertolak lewat , mesti dah kena ujan .



banyak jugak brg nak bawak balik .

ahhh , nmpak gayanya kena pkai kereta jugak laa lepas ni :P



meninggalkan bilik . tak sempat nk kemas~

:D


dah bertolak awai , sempat laa singgah sarapan dlu .

jarang kalau aku balik pagi ni nak singgah sarapan .

singgah isi minyak ja laa . pas tu terus pecut balik . x ad dah nak singgah2 rehat melainkan klau mengantuk .

bawak moto pun leh mngantuk taw . engat bawak kereta ja ka duk mngantuk . :P



rilek sat dengan kawan .

moto dia power lg . tu duk depan~ ;D


sampai umah dah tengah hari jugak laa . bertolak awai , tapi smpai lewat . 

penat3~

tapi penat terubat bila dapat taw kucing yang hilang dekat sebulan dah jumpa malam kelmarin .

rindu sangat . engat kan dah tak jumpa lg .

maybe orang amek kot . dah tak tahan nak jaga , baru lepas kan .

anyway , tenkiu laa sebab lepas kan . dapat jumpa lg~



kesian cici . nampak letih dgn kurus sangat .



*P/S : jaga lah orang kesayangan anda baik-baik . . peringatan ikhlas dari raja drama  :')

1 comment:

Rapunzel Cikilolo said...

comelnye cici tu :))