Wednesday, 21 March 2012

: : futsal tyme~

: : lama suda merancang nk maen futsal .

ari ni juga berjaya realisasi kn hasrat tu . HEHE .

best sangat-sangat . .

sampai tataw nak kata cmna .



elok tengah maen , tetiba ujan . .

fuhhh , memang lega laa . tak laa letih sangat .

ari tu p maen , tyme tengah panas .

memang kejap ja laa dah pancit . tak larat derr .



pakat naek moto jaa . :D



kawan tetap kawan . lawan tetap lawan~

HEHE .


aku cuma pemain import . depa perlukan khidmat aku .

*kesian tgk team ni mula2 . HAHA .



lepas maen . letih juga wOooo .



auuwww . with my domo . <3

lepas main , lepak-lepak tangkap gambaq ja laa .

nak balik tu , aku dengan cek abu pun mula kan operasi kena kan orang .

HEHE .


walaupun bufday dah lepas , ia takkan diiktiraf selagi tak kena tepung2 ni . KAN ?

HAHA .




pakat usha ja . HAHA .





macam aku kena lagi teruk jaa .

uishhh , dah berapa orang kena dengan aku ni .

dasyat3 . 

mesti depa duk pikiaq nak kena kan aku pulak .

ohhh . tyme bufday aku , nak lari laa . tak mau kluaq bilik langsung .

atau pun , aku balik uma laa . HAHA .


P/S : selamat mengambil keputusan SPM . tak sabar saya nak amek esok pagi :P

3 comments:

Sazali said...

best2...lama aihh tak main futsal..dah dekat 2 bulan lebih...

Rapunzel Cikilolo said...

aktiviti aku dulu-dulu ni, maen tepung :)

semutmerah said...

perlu ke beggg domo tuu? HAHA !