Monday, 24 June 2013

: : salam nisfu syaaban

: : sedaq tak sedaq , ramadan dah dekat sangat . kan ?
ada lagi 15 hari ja lagi nk tiba ramadan. 
sekarang pun dah nisfu syaaban .
buku amalan kita semua dah baru .

so , aku dekat sini nak mintak maaf laa dekat hmpa semua .
kot2 ada salah silap ka , terguris perasaan jiwa dan raga ka .
mana la tau kan . 
ada yg pendam dalam hati ka . HEHE .


salam nisfu syaaban yea !

haaa , siap2kan lah diri tu nak jumpa ramadan .
moga ramadan kali ni lebih baik daripada sebelum nya .
InsyaAllah ;)


P/S : Maaf bukan hanya sebuah kata, namun merupakan bentuk janji untuk tidak mengulangi kesalahan yang sama lagi . cewahhh ~

6 comments:

Miza Lee said...

insya'allah. :)

Nao Mei said...

i am ready now..hihi....
salam nisfu syaaban kembali :)

thank follow me...cik akak

Azwar Syuhada said...

Salam nisfu Syaaban. Tak sabar nak menyambut ramadhan plak :)

Teena Tna said...

Smoga dipertemukan dgn Ramadhan, nervous nk tggu Ramadhan..

cik natasya (: said...

Salam nisfu syaaban ya :)

ziha said...

aminn...slmt mnyambut rmadhan x lm lg :)