Friday, 21 June 2013

: : setengah mati merindu

: : hmm , kau tahu tak yg aku ni setengah mati rindu kan kau .

ya ! aku rindu kau . 

ehh .

ini lagu sebenaq nya . tak dak kaitan antara hidup atau mati .

*cewahh . iya-iya ja aku ni . HAHA .


Judika : Setengah Mati Merindu


Lirik :

mengapa waktu tak pernah berpihak kepadaku
apakah aku terlalu, terlalu banyak berkelana
mengapa kita masih saja tak pernah bersatu
selalu saja bertemu, bertemu saat kau milik yang lain

mungkin kau bukanlah jodohku, bukan takdirku
terus terang

aku merindukanmu, setengah mati merindu
tiada henti merindukanmu
masih hatiku untukmu, aku tetap menunggumu

mengapa waktu tak pernah berpihak kepadaku
apakah aku terlalu, terlalu banyak berkelana

mungkin kau bukanlah jodohku
atau bahkan bukan takdirku
terus terang (terus terang)

aku merindukanmu, setengah mati merindu
tiada henti merindukanmu
masih hatiku untukmu, aku tetap menunggumu

aku merindukanmu, setengah mati merindu
aku merindukanmu, masih hatiku untukmu
aku tetap menunggumu (ku tetap menunggu)
(setengah matiku menunggumu) menunggumu
aku tetap menunggumu


P/S : aku dah terlayan pulak lagu ni . hmm :')

9 comments:

nuha ahmad said...

saya pun like lagu ni :)

Nies alhaQ said...

Saya suka lagu ni. :')
Hehehe

semutmerah said...

:)

heirizalieyana said...

best lagu nieyh ...

Nik Ailya Saffaa said...

alhamdulillah...ada lirik lagi,best nih!

Teena Tna said...

Tak dapat bukak lagu nie, tak tau cmne bunyi dia

Faiz Hafizy said...

nuha : sama la kita :)

nies : ramainya suka . hehe .

semutmerah :)

heirizalieyana : mantap dan terbaik lagu dari indonesia ni . respek :D

Nik Ailya Saffaa : hehe . biasa dah post lagu berlirik sekali .

teena : awat plak ? rasa nya elok ja .

ziha said...

makin lm dengar lagu ni makin sdap..nak2 tgk cerita cinta jgn kau pergi.. :P

Nao Mei said...

cik akak tak boleh kata lagi lagu cam nie...kasi jiwang je bunyi...memang berada di tempat 1...hihi...