Wednesday, 26 June 2013

: : Wordless Wednesday #16

: : masih berkaitan jerebu .


seri manjung ?
rumah aku tu wehh . teruk nya kena jerebu .
memang syok la adik aku tak p sekolah esok .

tapi bacaan tu makin menurun .
pukul 9 malam dah cecah 220 .
tapi kawasan selangor masih teruk lagi . terutamanya Kelang .
hope esok makin berkurang laa .

*sepatutnya wordless ni . tapi terbanyak bicara plak .


Nota KakiMaki : kadang2 lemas dalam jerebu rokok member . HAHA .

6 comments:

||aLeaSaRa|| said...

selangor pun dah hujan..alhamdulillah,mula2 tengok langit kelabu gelap lain macam.takde guruh takde petir hujan turun..syukur berkat izin Allah dan juga doa2 semua rakyat Malaysia,kan ^^

Teena Tna said...

Kt melaka pun dah berkuramg. Asap ni memang melemaskan, ayat yg last skali tu terbaiklah !

Che Rosliza Che Mat said...

duk seri manjung....kakak ipar akak rumahnya kat hospital manjung hihihi

Nies alhaQ said...

Tinggi jugak yaa. Hmm, anyway, moga2 lepas ni berkurang lah dr hari ke hari. In shaa Allah

aLamS LegacY said...

hari nie kat Nilai still under Unhealthy

NurmasLinda NGakaisah said...

Alhamdulillah, setakat ni Langkawi tak kena jerebu :)