Tuesday, 24 September 2013

: : Dengarlah Bintang Hatiku

: : layan dulu lagu ni . maklum laa , tgh mood assignment .
just tinggai 2 assgment ja lagi ni .
so , kena la semangat sikit nak wat tuu . 
lepas tu boleh laa aku rilek dah :D

Demieses - Dengarlah Bintang Hatiku 


Lirik :
Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kaulah yang ku tuju 

Dan teringat janjiku padamu 
Suatu hari pasti akan ku tepati 
Reff: 
Aku akan menjagamu 
Semampu dan sebisa ku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku tak akan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Dengarlah bintang hatiku 
Aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku 
Hanya kau lah yang ku tuju 

Dan teringat janji ku pada mu 
Suatu hari pasti akan ku tepat 

Reff: 
Aku akan menjaga mu 
Semampudan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku takkan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampuku dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku tak akan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Aku akan menjagamu 
Semampu dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu 
Dan ku tak akan mengeluh 
Karena bagiku engkaulah nyawaku 

Karena bagiku…. 
Engkaulah nyawaku…


NotaKakiMaki : hai bintang hatiku ! dengaq naa :D

3 comments:

Aefa Aerisya said...

hehe.. same je perangai.. dulu aefa pon selalu mcm ni..
nak wat asgmt kena carik mood dulu.
kdg2 habis satu drama korea carik mood haha..

sha (chirp chirp) said...

goodluck siapkan kejee. huhu

misluvcoklat said...

ehem ehem ! suka lagu ni =)