Tuesday 17 September 2013

: : Perkhemahan Pengakap lagi !

: : esok , aku akan merantau lagi . fuhhh .
kan aku kata , bulan ni memang aku sibuk gila .
haihh , kali ni masa untuk perkhemahan manik kayu pengakap .
jauh plak tuu tempat perkhemahan nya .
KRS , PBSM , Puteri Islam dekat2 ja depa buat khemah .
kami ja yg special sikit . khemah di Melaka . yeahh !

perkhemahan kali ni buat dekat Kem Tan Chay Yan .
entah kat mana kem tuu . aku pun baru first time dengaq .
bila kita nak p satu tempat , biasa nya kita nak jugak taw cmna gaya tempat nya kan .
tak ya pun , nak taw gambaran tempat nyaa .
tapi bila aku search google image , alahaiii . tak dak apa pun .
jenuh duk scroll sampai bawah . cuma aku jumpa ni ja >

gambaq pagaq ja ? haihh .

mana puas hati jumpa gambaq pagaq ja .
macam2 la aku taip kat google tu nak cari tempat ni .
last nya aku jumpa jugak . TAPI dalam bahasa cina plak . 
ni link gambaq2 kawasan kem tuu . 
kalau hmpa paham , terjemah kat aku naa . HAHA .


NotaKakiMaki : Tunggu aku balik naa . aku update entry pasai Kem Perkhemahan Pengakap .
wish me luck :)

2 comments:

Unknown said...

singgah sini...tq iman singgah blog sue..:)

sha (chirp chirp) said...

waaah, best g camping ni :D