Sunday, 14 July 2013

: : bazar ohh bazar

: : ohhh , indah nya bila berada kat umah ni .
home sweet home la habaq hg .
rasa punya la hepi bila dapat berbuka dgn bersahur kat umah ni .
dia punya feel tu lain . kan ?

aku pun sanggup pulas habis moto tu jumaat lepas gara2 nak berbuka kat umah .
er , dalam 130kmj-150kmj jugak la aku bawak moto tuu . .
semua gara2 lewat tolak dari ostel . aku terlena .
ingatkan nak bertolak dalam pukul 4.00pm macam tuu .
sekali terlajak plak lena nya .
memang deras la aku bawak moto nak balik berbuka . hee .

thanks my sweetheart . sebab awk , sy sempat berbuka di umah :D

ni dah masuk puasa ke 4 , baru la aku jejak ke bazar taw .
hmpa taw la kan . memang ramai manusia kat bazar tuu .
semua pakat nak beli juadah bukak posa .
jenis aku plak , malaih nak bersesak2 dalam bazar tuu .
ni pun mak aku yang suh beli apa2 yang patut nak makan .
baru la aku jejak kan jugak kaki ni ke bazar .

ni bazar dekat stadium seri manjung .

kat kawasan umah aku ni ja pun ada 4 bazar .
bukan jauh mana pun empat2 tu . semua dekat2 belaka .
dan semua penuh belaka . *pelik .
fuhh , memang ramai manusia kat kawasan sini rupanya . .

bila dah masuk bazar , aku tataw nak beli apa .
tapi kalau ikut perut ni , memang rasa nak hentam semua makanan .
tengok itu sedap , ini sedap . geram aihhhh .
rasa macam nak bukak posa time tu pun ada .
tu yang aku malaih nak masuk bazar tuu . *alasan terbaik . HAHA


NotaKakiMaki : walaupun bulan Ramadhan , jangan membaziaq sebab itu amalan SYAITHOONNN .

12 comments:

Aida Ismail said...

Nak beli tu beringat-ingat la ye. Jangan main bedal je semua. Jangan ikut nafsu. Hekhek~

Cik S :) said...

Hentam je beli. Haha. Make sure habis la mkanan tu!

Fatihah said...

4 bazar ? banyaknya. haha

Nao Mei said...

hahaha...angkut semua je dik

Cik Pensil said...

haha. pensil, mak selalu masak jek :)

pensil tgk ;D

NurulSyahira said...

sebelum prgi bazar kena niat dulu nk beli apa :D hehe

aisya said...

haha.. sama! selalu blank tak tau nak beli apa.. tapi bila tengok itu ini bukan main lagi fikir sedapnya.. ish3.. haha

nurul ezzatie zulkarnain said...

Samalah kita, malas jejak kaki kat bazaar sebab ramai. Tak larat nak cuci mata. Hahaha. Selamat berpuasa =)

yana shi said...

jangan bawak laju sangat...
ati2 d jalan raya
ingatlah orang yang tersayang..ahahaha

BUNDA a.k.a KN said...

beli jangan ikut nafsu, hati2 kat jalanraya...

selamat berbuka ..

inna_risna said...

drop here! ^^
klo g bazaar tu, jgn bw byk duit. cukup bw rm5 je utk beli makanan. tu pn dah kira byk dah. =)

puteri airyn said...

Pi bazar makanan memang rasa nak beli semuanya.. time perut kosong memang macam tu lah..hehe