Tuesday, 30 July 2013

: : penangan elaun !

: : fuhhh . puas bila elaun masuk ni .
tataw nak habaq cmna . dan aku tak mau cerita panjang2 .
sebab mood tgh syok lagi kan . 
high feeling ni . HAHA .

sahur punya la awai  semalam semata2 nak p cucuk duit .
ni la hasil penangan elaun hari pertama .

bayaq duit kelas ja dah RM250 .

lalalalaa .

punya la sakan budak2 mktb ni shoping .
sampaikan iftar kat surau sunyi ja .
mentang2 la elaun baru masuk , pakat makan kt luaq semua nya .
er , esok aku nak shoping apa plak yea ?


NotaKakiMaki : jangan lupa bersedekah di bulan mulia ni :D

19 comments:

Hawa Syazana SD said...

Untung la hp baru.. Jeles ni.. Hahahaha.. Hawa dpt BB je dri ayah masa birthday taun lepas..

Nao Mei said...

awat tak ajak cik akak sekali shopping..hahaha

bukankosong said...

jimat2

huhu

puteri airyn said...

beli handphone baru ke tu?? Mesti duit elaun banyak ni..brapa ribu?? hehe

Norhasniza Khalid said...

huiyoo..! mama pakai bb buruk je.. hihi

Tinta Lana said...

Salam.

Bawak2 menyimpan skit faiz :D hehehe

ainil fazieda said...

amboi ! untong la dpt elaun kan ? Shopping sakan lerrrr ^^

Cik Mun said...

huh..seronok la dpt elaun..

siti ZAHARA said...

amboi!! sakannya depa shopping..
nanti tak bleh bagi duit raya plk..hee..=D

Fatihah said...

handphone baru tuuu.

Qeela Aini said...

Amboii seronoknyaa dpt elaun :D

miss chillax said...

jangan lupa berjimat cermat. Heee

aisya said...

terus beli phone baru tu.. hehe

Teena Tna said...

Wahhh, elaun aku tak masuk lagiii.....

e-fat-thin said...

1st time masuk blog nih. heheh. ayat tak leh nak blah tu 'dan hanya aku cinta kau seorang . tapi aku single lagi'
hahah.

Intan Zulhilmi said...

waahhhhh...untung r...xpe2 tu reward utk diri sdri tu...heheh

Sya Mimie said...

banyak masuk, lagi bnyk yng keluar balik..hehe
waa..raya dgn fon baru.. :)

Aida Ismail said...

Nak pinjam fon baru! XD

Tetamu Istimewa said...

Alhamdulillah, yang akhir sekali tu yang lebih baik didahulukan.