Sunday, 28 July 2013

: : happy birthday ayah

: : 28 julai 2013 .
selamat hari lahir ayah .
moga panjang umuq dan murah rezeki .



gambaq ni di snap masa sahur tadi kat kfc tasek .


NotaKakiMaki : Doakan kesejahteraan kedua ibubapa kita di dunia dan akhirat :)

17 comments:

Norcahaya Ali said...

selamat harijadi buat beliau

^^eKaTiKaH^^ said...

ala, comelnye buat mcm tu. hehe. happy birthday utk ayah :D

Tetamu Istimewa said...

Kalau ayah saudara baca di sini tentu dia berasa terharu. Uniknya.

Diary Ain Syima said...

sanah helwah untuk ayah awak :D

Tukang Coret said...

selamat hari lahir buat ayahanda kamu yang disayangi...

semoga kamu sekeluarga sentiasa di bawah rahmat Ilahi.. :)

Rubiatul Adawiyah said...

so sweet la dapat anak macam ni.. :) nak jugak.. :D

Farah Arina said...
This comment has been removed by the author.
Farah Arina said...

selamat harijadi buat beliau k . :)

||aLeaSaRa|| said...

semoga usia dan kesihatan ayah diberkati Allah amin...wah kfc tu he3...

Hafiza AizZawa said...

kiutnye..amin..

farah syamimi said...

selamat hari jadi untuk beliau ^^ hari jadi dia sama dengan saya lah kihkihkih

fiza saiza said...

Happy belated besday buat ayah faiz :)

puteri airyn said...

Sahur kat KFC..Dasyatnya.. hehe

Botak said...

ade selera ek sahur makan kfc., huuuu..

Sya Mimie said...

orang ipoh ke?? kfc tasek?? mcm tau je..hehe

mira dila said...

haha..comel je buat mcm tu :)
untung ayah..huhu..waktu birthday ayah..wish mesej pun tak berbls..huhu

Aida Ismail said...

Happy belated birthday pakcik! ^^