Tuesday, 16 July 2013

: : demi BIS

: : perkara yang tak diundang dah mai .
ahhhh , tidak ! awat la dia mai waktu ni .
cukup pantang betui aku bila mai masa pitih tak dok .
haihhh , geram aku . 

ni la benda yang mai tuu .

laju ja maxis bg msg pasai BIS dah nak tamat tempoh .
cuba la msg yg sampai tu pasai free msg seumuq hidup ka , free call sampai pencen ka .
kan syok macam tu . pengguna pun mesti ramai nak guna maxis . hehe .
tapi demi BIS , aku pun sanggup la kluaq duit beli topup .


dah la poket tgh kering ni . duk tunggu elaun tak masuk2 lagi .
macam2 dah janji pasai elaun ni .
tapi satu pun tak boleh pakai . tunggu ja la elaun masuk .
cuma aku harap sebelum raya masuk la elaun tuu .
sebab aku tak sabaq nak p shoping baju raya .
cmna nak shoping baju raya kalau elaun tak masuk lagi . hee .


NotaKakiMaki : kredit tak luak pun . sapa la nak mesej kita kan :')

11 comments:

Miss Huda said...

Comel je background message. Pinky flower. ^_^

Nao Mei said...

lah susah cik akak nak share ngan adik nie..hihi...
cik akak pakai celcom :)

eiyna tyna said...

alooo background bunga tu sweet jaa . hehe

Faiz Hafizy said...

miss huda & tyna : haha . walaupun muka rock , tapi dalam hati jiwang habis ni . *kantoi suda . HAHA

cik akak : celcom pun sy ada :)

Fatihah said...

sanggup lakukan apa saja demi bis haa. haha :D

WAHIDA ALIAS said...

ape tu bis? haha.noob nye.

Nurul Fatihah said...

hehehehehe....pkai BB kot dia....pling xtahan, theme phone kaler pink....hehehehe

Zulaiqa@Prof said...

saya x suka bis maxis. lembap. saya guna bis celcom. lagi laju,, lebih lumayan pon.hee

Aida Ismail said...

Nasib tak guna BB. Ngehngeh~

Cik Ieqa Zulaiqa said...

theme kaler pink kot :3 haha .
muka legend , hati cute :D jambu kata ^^

Norhasniza Khalid said...

BIS mama dekat seminggu habis, aduh, malasnya nak topup.. cas hp??? lagi malas... hihi