Monday, 9 December 2013

: : musim hujan

: :  musim hujan dah mai . hampir semua tempat dilanda hujan .
kesian kat kawan2 kita yang teruk dilanda hujan .
hat sebelah pantai timur tuu , sebelah pahang , terengganu , kelantan .
ayaq naik sampai habih semua barang rosak , rumah pun tenggelam .
moga depa tabah la mnerima dugaan ni . 

keadaan kuantan . so sad  :(

hujan2 macam ni , jangan la plak hmpa seronok duk main ayaq plak .
macam2 benda boleh jadi . hati2 la naa .
jaga kesihatan baik2 . penyakit boleh mai bila2 masa ja waktu mcm ni  .
aku pun dah brapa hari duk selsema dgn batuk ni .
nak buat apa2 pun susah bila penyakit mai kt badan ni . (*padahal td pekena boling lagi tuu . haha)
tu yg duk peringat kt hmpa , jaga kesihatan tuu . 

ubat batuk yg gila kaw nya mengantuk .

yg ni pun ubat dikala hujan ni . hehe .

moga cepat la baik batuk dgn selsema aku ni .
tak syok time cuti dapat sakit ni . hilang seri cuti nya tuu .
waktu cuti la sepatutnya masa nk rehatkan badan .
rilek2 makan angin , tenangkan fikiran bagai . kan ?


NotaKakiMaki : hujan macam ni sedap lena ja . hehe .

26 comments:

Affy Afiqah said...

durian tu bukan ubat tu...tu nak bagi lagi sakit tekak...batuk2..panas badan..ahhahahah

Tasneem said...

Allah bagi kita sakit masa cuti sem okey what, dari kita sakit masa kelas berjalan kan. Allah maha adil. kita sebagai hamba, kena sabar hadapi ujian yang di berikan. haha durian banyak ka? shareeeee dengan wa. kampung wa tak dak durian der -..-'

Aefa Aerisya said...

jaga diri :)

blossomheartz a.k.a. arissa said...

risa sokong apa yg kak tasneem ckp + get well soon hehe :)

Nurul Faiz said...

sedapnya durian. bila la dapat makan ni.. huhuhu.

BudakVanilla said...

durianzzzzzzz

Atie Zakaria said...

hahaha, terbaik.. durian tummg buat ubat.. hihi..

Sara Jungrara said...

durian tu....sedap nye!!

Cik Itah@RRP said...

teruk ye banjir tu..harap la cecepat surut..
eh macam sedap ja durian tu..huhuhu sy sekarang ni tengah batuk+..asal minum ubat batuk aii pasti nak tidur :)

Zone Nana Ke said...

sdp nye durian....

Ahmad Zaki said...

Hari2 banjir dah banyak tempat. Sabar je la. Tapi durian tu sedap je nampaknya.. =)

ZH Blogger

Afiqah Adzan said...

Semoga cepat sembuh .. Sedapnya durian

Hafiza AizZawa said...

mak ai.. durian tu bukan ubat tu..huhu

Nurulee said...

i baru lepas makan durian. heheh.
pray for mangsa banjir =)

Azwar Syuhada said...

moga cempat sembuh...

#pray for mangsa banjir..

Azwar Syuhada said...

moga cempat sembuh...

#pray for mangsa banjir..

Nur Hamizah said...

Hehe Allah sayang tu. Ala releks la Allah baru jentik sikit dengan selesama. Kata anak lelaki. Takkan nak lembik macam perempuan ? Ekekeke. Allah uji sakit tanda Allah sayang. Allah nak hapuskan dosa-dosa kita yang lalu ^_________^ Semoga abang faiz jadi anak yang soleh. Amin.

✿ pink velvet ✿ said...

durian ? arghhqqq tidakkkk :P

Cik Piano said...

haaaa.. dah makan buah durian tu jangan lupe letak air dekat kulit durian tu pastu minum tau.. :D

Super Girl said...

sedapnyee derian . hihi

Siara Elina said...

moga cepat sembuh. in shaa ALLAH. Murah tak durian kat sana ><

Akeyla Azmi said...

amboi :p
durian sempat lagi. Kemain hahahaah

athiqi ariff said...

sedapnya durian 2..elok isi dia..hehe

siti syikin said...

nice blog. follow me back :) http://n-asyikin.blogspot.com/

ann-zack smile said...

Beshnyer.. durian.
Semoga semua bersabar menghadapi ujian

Official Budak Nerd said...

memang kesian kat mangsa banjir.. tak pernah terbayang macam mana kalau Selangor banjir.. huhuh.. takut nak membayangkan rumah tenggelam.. ngeri .. :)