Monday, 2 December 2013

: : Disember suda mali maa

: : sedaq tak sedaq , lagi sebulan ja tahun 2013 nak habis .
ya , masa berlalu pergi terlalu pantas .
rasa macam baru ja lagi tahun 2013 ni mai .
dah nk habis pun rupa-rupanya .
sebulan tu bukan lama mna pun . alahaiii .

haihhh . rindu zaman budak2 sekolah dulu .
kalau dibukak balik cerita zaman skolah dulu dgn mmber , memang tak kan habis .
tergelak sana , tergelak sini . punya la lawak bila ingat balik .
ada ja cerita yg nak dibukak , nak di gelak . haha .
aku rasa hmpa pun mesti macam aku . kan ?
ehh , bg hmpa yg dah habis sekolah laa . haha . 
yg duk skolah lg , msti rsa nk cepat ja zaman sekolah tu habis kan .
ni pesanan buat yg masih sekolah tu , hargai zaman prsekolahan hmpa .
buatkan zaman prsekolahan hmpa sbg satu memori indah utk dikenang .
cewahhhh ayat kemain lagi . HAHA .

duk belek gambaq2 lama , terjumpa la beberapa kenangan zaman sekolah dulu .
wahhhh , muka budak2 nya aku . waduhhh .
malu nya iteww . rasa macam nk tmpaq ja . haha .

gambaq masa p parlimen . geng kelas . ada dua ja junior .

ni betui2 masa lepas habis paper last SPM .
punya la enjoy . sakan habis . hee .

ya , aku rindu zaman sekolah ni . tapi masa tetap berlalu pergi .
tak boleh kita nk patah balik zaman sekolah dulu .
bukan tu ja , nk patah balik seminit lepas pun tak boleh . 
itulah hakikatnya . right ?
kalau megi tu dah kembang , tak boleh patah balik masa nk makan sebelum kembang .

ini baru lepas zaman sekolah dulu . baru ja berapa tahun berlalu pergi .
belum lagi tempuh zaman bila dah kawin nanti .
time dah ada isteri , dah ada anak , macam mna plak keadaan nya .
mesti bertambah rindu zaman masa kt sekolah dgn kat kolej pula . 


NotaKakiMaki : rindu , serindu rindunya .

11 comments:

Affy Afiqah said...

pejam celik dah hampir ke 2014 kan?
semoga kita habiskan masa kita dengan sebaiknya,..

Mish Eyryn said...

Memang macam tak sangka kann dah nak masuk 2014 . Hohoo , cepat sangat masa berlalu :)

Afiqah Adzan said...

Memang cepat je kan masa berlalu .. Kejap je dah nak 2014 ..

Akeyla Azmi said...

Lagi kurang sebulan je kan? Haih sekejap je masa berlalu. Takut T_T

Aisyah azizon said...
This comment has been removed by the author.
Super Girl said...

siyes rindu zaman sekolah . tapi sumpah taknak masuk sekolah balik . penat wehh , jadi student sekolah . HAHA :3

Tasneem said...

uwaaa!! malas nya. tahun depan practicle dah untuk last semester. ya Allah, macam nak pegang jarum jam kuat kuat tak mau bagi gerak. haha :) macam boleh ^^

ezyra daniel said...

betul tu awak..spe2 yg still berskolah hargailah masa psekolahan korang ye..sbb kakk/abg yg dah tua nie sgt merndui saat2 zaman pskolah hehe

Teena Tna said...

Adik saya baru jer habis spm. So rumah 'full house'. Haha

Atika Baharudin said...

memang tak sabaq pun nak habih sekoloh. uhuk uhuk! skema sikit muka kalian. kbye :P

ainaakz said...

rindu jugak SARJANA! kau ada contact deme lagi ke weh? jom reu!