Wednesday, 11 December 2013

: : Wordless Wednesday #23

: : cuti-cuti ni , memang meriah dengan kenduri kawin bagai nya .

dan cuti2 ni la , ada sorang member aku bertunang .
wahhhh ! tahniah fia . aku buat khas entry ni nk ucap tahniah taw . haha .
dah masuk alam lain dah kawan aku ni . ohh , one step closer . 


NotaKakiMaki : aku ? calon pun tak dak lagi -.-"

20 comments:

Siara Elina said...

alhamdulillah. tahniah2 ~

Affy Afiqah said...

alhamdulillah, dah sama status dengan ika dah kawan faiz tu..tahniah tahniah!!

pi laa cari calon ape lagi tunggu? haha

Akeyla Azmi said...

Ha pe lagi gi gi lah cari calon woot woot~

Wahhh congrats!!!!

Tasneem said...

okey jelas kat sini faiz jeles. haha faiz bila lagi? apa pun tahniah untuk kawan faiz. dah jadi tunangan orang. :')

Zara Nurhaidah said...

tahniah ^^

BudakVanilla said...

bestnya. .muahaha. .bla kwen nnt jmput kta2 nie. . :)

syahirah said...

pe lagi .. cari calon la~

Liana Sulaiman said...

masuk ke alam lain ?? alam mana ek ??? hehhe

ann-zack smile said...

Tahniah..

Cik Piano said...

semoga mendapat jodoh yang baik, Insyallah.. ^_^

s h a said...

Congratz utk ur friend.Cantik je serba pink. :)

roshidayahdayu said...

tuan tanah bila lagi.....cewahhhh hehehe

asha hana said...

tahniah2. haha tuan rumahnya nie tak apa. kalau dah sampai jodoh pasti akan jumpa. :)

Azwar Syuhada said...

tahniah untuk kawannya.. :)

Nurulee said...

congrats to yr friend =)

ezyra daniel said...

betul tu..kawan2 sekolah sye pon ramai yg btunang and bkawen?perghh muda lagi da kawen dorang nie hehe

Mazni Munawar said...

ramai betul yg kahwin/tunang bulan 12 ni. tahniah!

sampai masa nanti bertemulah dgn jodohnya~ hehe

Ayu Zan said...

didoakan moga bertemu jodoh yang baik.. aamiinn

Hafiza AizZawa said...

tahniah buat member tu yer..

atien zuraidah said...

Tahniah juga utk kwn.insha allah calon tu bakal muncul.hihi