Wednesday, 4 December 2013

: : Wordless Wednesday #22

: : nak benda ni sebijik !
wuarghhhh , bila la aku boleh dapat .

kemaih plak aku tengok menatang ni . HAHA .


NotaKakiMaki :  Ipad I tak mampu :(

14 comments:

Tasneem said...

mintak makkkkkk! hahaha anak mak, ape pun boleh kot -.-' belum cuba belum tau!! haha

Siara Elina said...

cikgu cakap "kalau nak, belajar rajin2" muehehehe

Akeyla Azmi said...

iPad iTakmampu
iNak gak
iSedih
iLapar

eh tetiba hahahaha

gdnite king!

Affy Afiqah said...

kumpul duit nuffnang bebanyak, boleh beli sebijik ;)

Hafiza AizZawa said...

ssh jugak nk ckp.. kne usaha la.. tak tau mcm mn boleh dpt..

Anne Nurain said...

tunggu dah jadi cikgu la baru mampu.. hehehe..

Afiqah Adzan said...

Teringin nak jugakkk

Puan Gojes said...

terbaek la! PG isi tabung kat sini, boleh tambah beli ipad gajah sebijik :D

Atika Baharudin said...

haha. qaqa tolong king dapatkan ipad tu dengan klik2 tabung :D

Rachmat Tubagus said...

Assalamualaikum..salam kenal
Ipad termasuk gadget mewah. semoga engkau bisa mendapatkannya wahai kawan

musafirdunia said...

duduk tingkat atas blok f, buat cara xdak duit! hehe.

ni pun dah cukup mantap...

http://amanz.my/2013/12/acer-iconia-w4-tablet-8-inci-windows-8-dijual-pada-harga-rm1099-di-malaysia/

Mie Aimie said...

Belum jatuh cinta lagi dgn geng2 epal ipad bagai ni huhu

Now tengah fall in love dengan samsung ^_^

Hope you can get it 1 for u... ^_^

Ren Oh. said...

perghhhhh best... tp mcm org ni mustahil je huhu.

Zalina Hassan Zamri said...

jgn kejar gadget biar gadget kejar kita... hakhak... boleh ka??