Friday, 17 January 2014

: : mai lagi CPUV Nuffnang

: : aku rasa laa , macam tak pernah ja buat entry khas utk Nuffnang .
so , kali ni saja ja laa aku nk buat khas satu entry utk depa .
maklum laa , banyak kali juga CPUV Nuffnang melekat kat blog aku .
entah kali berapa puluh entah CPUV mai sangkut .
syukur bila tengok ada lagi iklan CPUV Nuffnang sangkut kat blog aku .

setakat yang terbaru ni , ni la CPUV yg melekat dan bergerak .
Taylor's Phase 2 dgn Caltex Journey Card .
walaupun tak banyak mna pun earnings yg aku dapat , tapi bersyukur laa .
sekurang2 nya , ada jugak benda yg masyuuukkk :D


haa , tak lupa jugak jutaan terima kasih buat semua yg mai jenguk blok aku .
tnpa hmpa mna mungkin aku dapat macam ni .
thanks yea sudi blogwalking blog ni walaupun bosan ja . HAHA .


NotaKakiMaki : ingat wahai kawan2 , yg bagi rezeki itu Allah :)

21 comments:

Akeyla Azmi said...

hohohoho :D
best gila woot woot
huhuh dah click caltex hheeh

Niesa said...

Yeay,dpt jgak...rezeki2.. Tahniah!

sha dhira said...

tahniah... shad dapat satu je.. hehe

Amirah Nuraisyah said...

wah tahniah..ada jugak yang masyuukkk :)

Ann Ishak said...

alhamdulillah, semoga bertambah lagi rezeki :)

Nurul said...

Tahniah, dik...

Wahidah BME said...

Alhamdulillah rezeki2 ^^

Naniey Jemiey said...

tahniah..kena byk lagi berdramaking.. bru cpuv melekat xputus2..hehe

Azwar Syuhada said...

fuyooo..masyukk..Tahniah.. :0

Gee Lion said...

sama-sama en.Faiz.. selagi internet laju & tak kena terminate sebab tak bayor, saya dengan rajinnya akan berblogwalking kat sini. apa yg bestnyer tak tahu lah.. ahahah..

dan pasal cpuv apa tah tu.. tahniah yer.. alhamdulillah rezeki lagi. =3

Tinta Lana said...

Salam.

Rezeki tu..Allah yang bagi..Allah pun ada suruh berkongsi..ehh, hehehe

Alhamdulillah..tahniah faiz ^_^

dilaella Ella said...

tahniah :)

FairuzAqilah said...

alhamdulillah... syoknya! :D

PeRdU cINta said...

Syukur alhamdulillah..siapa tahu lepas ni rezeki bertambah..amin..

Muhd Ashraf Muizz said...

alhamdulillah .. blog ashraf baru dapat balik status gliterati hahaha .. dulu private kan kejap terus kena tarik .

Alyani Matshah said...

tahniah =)

Mie Aimie said...

Alhamdulillah rezeki :)

Nies alhaQ said...

Untunglaaaaaaa. Hiihi

Izzati Amira said...

whoahhh.. jelesnyaaa... alhamdulillah rezeki ada... kita pun tengah tunggu ni..heee

Normi Nieza said...

untung lerr.:)

cik kiera said...

Tahniah ^^