Sunday, 19 January 2014

: : ohh , typical Malaysian

: : aku pun tak dak komen bab ni .
biasa la kann , "TYPICAL MALAYSIAN"
tapi sememangnya benda ni terjadi pun .
aku rasa bukan aku ja yg terkena , hmpa pun mesti ada yang terkena kan .
ni salah satu benda yg biasa laa .

haihhh -.-"

aku pun serba salah nak jawab soklan ni .
bila jawab tak ada , depa kata "dah besaq pnjg ni , tak kan tak dak lagi"
bila jawab ada , itu la jawapan nya pulak . "bila hg nak kawin ?"
alahaiiii , macam mana nii . ada jawapan lain tak ?
bg aku kalau dah jodoh , tak ke mana juga jawab nya .
sabaq ja laa menanti ^_^


NotaKakiMaki : merenung jauh lagiii . . . . 

16 comments:

Iris Jasmine said...

waaa dulu kecik jeee. skrg besar dahhh. huhuhu. memang ke kena tanya soalan mcm tu? mcm takde soalan lain dah. xD

superVEE said...

Hahaha. Betul.. Lepas tu sibuk tanya "knp makin tembam ni???". Ek elehhhh.. Masa kita slim dulu "kau tembam lagi comel la, pipi gebu". -__-' Nasib baik umur tak sesuai utk kawen lagi, kalau tak mesti kena tanya semua ni. Hahahaha.. *merenung jauh juga*

Azie Namico said...

hi ini biasa terjadi , bukan balik kg jer, pergi mana2 pun..klu terjumpa member , perkara pertama yg mereka tanya bila nak kawen , klu dah kawen bila nak dapat anak , merancang jer !!hailaaa...kijam...kijam...apa bole sy kata kan...nanti laa...nak enjoy ! hahaha...pastu senyumm...mesti bengang...

Gee Lion said...

senyum ja kat depa en.Faiz kalau depa dok tanya. saya selalu buat. lagi depa membebel lagi saya senyum.

last2 depa dah habis modal nak cakap apa.. nanti bila depa tanya, awat hang dok senyum buang tebiat ka?

jawap je.. "senyum tu kan satu sedekah.." pastu terus angkat kaki blah. mwehehehe..

Wahidah BME said...

Dah sampai masa nanti sy jumpa la jodoh saya & kahwin. Jodoh kan Allah SWT dh tetapkan. Mesti dorg senyap :D Hahahahaha..

Semantic Sepia said...

chill.. belum masa lg tu :)

cik lisa said...

menjadi kebiasaan, hehehe rimas, even remaja ke dewasa ke mesti kena ayat mcm dgn org tua tua, hewwwww

Kyla Pearlisha said...

huhuh soalan wajib utk org melayu kita :)

fatin wawa said...

ayat first tu selalu ditanya kot.. hehe..

Naniey Jemiey said...

dah kawen nanti mesti tanya bila nak dapat anak... biasalah manusia..bukan menyibuk tapi terlebih ambik berat..kehkeh..

cik kiera said...

Explaim ja panjang lebar , bio derang tak tanya lagi soklan tu. Hahaha . typical Malaysian :3

Niesa said...

bkn setakat balik kpd je kalau g kenduri kendara pun..soalan wajib 'bila nak kawen" dalam hati nak jwb "makcik oii!siapa xnak kawen..kalau smpai jodoh sekarang gak sy kawen.." hukhuk

Nanie said...

Lah jawab je lepas raya nak langsung... pastu sambung dalam hati... tahunnya tak tau la bila! hahaha

Akeyla Azmi said...

typical malaysian -___-
huhuhu

aLEEamanina said...

MY answer?

Kahwin is just a PART of life. It is not the life itself. (dengan nada sinis - sorry makcik2)

Nur Khairiah Irwanie said...

hehe..bese la tu org msia... :D
saba jelaa..